Dağhan Külegeç Fan Sitesi
Forumdan daha iyi yararlanabilmek için Üye olunuz.
Dağhan Külegeç Fan Sitesi

Dağhan Külegeç Hayranlarının Fan Sitesi, Dağhan Külegeç En Büyük Tek Fan Kulübü.
 
AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
GadRofer
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 187
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 13/06/10

MesajKonu: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 4:52 pm

İşte set resimleri


TIKLA...
TIKLA...


Cok yakınca..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Nehir94
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 10273
Yaş : 22
Nerden : Kıbrıs
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 4:55 pm

Teşekkürler
Linki sakladığın için ayrıca teşekkürler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
GadRofer
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 187
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 13/06/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 5:09 pm

Önemli değil ayrıca belirtmek istiyorum Çekimler

Adatepe , Kızılay'da yapıldı.

Aslı hastaneden alel acele çıkacak izini kaybetmemeye calısacak ki zaten fragmanda buluyorlar gerçi ancak bu resim 137 den sonra
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Nehir94
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 10273
Yaş : 22
Nerden : Kıbrıs
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 5:14 pm

Bilgi için de teşekkürler. Peki bu resimin tam olarak hangi bölüme ait olduğunu biliyor musun?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
GadRofer
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 187
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 13/06/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 5:17 pm

2 hafta önce çekildi resim

az önce bir hata yaptım 137 den sonra yazdım olmayada bilir ama 2 hafta önce çekildi yani
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Nehir94
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 10273
Yaş : 22
Nerden : Kıbrıs
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 5:19 pm

GadRofer demiş ki:
2 hafta önce çekildi resim

az önce bir hata yaptım 137 den sonra yazdım olmayada bilir ama 2 hafta önce çekildi yani

Peki
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ed'ac
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1528
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 25/05/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 5:39 pm

fotoğraftan yola çıkıp hafızası yerinde demek biraz şey...çünki sonuçta bu bir dizi ama bana görede hafızası yerinde 6465
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
GadRofer
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 187
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 13/06/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 5:42 pm

fehm bir açıdan haklısın da

ben senı tanımasam sen gelsen sarılsan bana ben sana sarılır mıyım ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ed'ac
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1528
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 25/05/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 5:48 pm

hafızası yerinde olmasada tanıyor.yani gizli odada aslının fotoları var.ama bide şöyle birşey var tabi tanımasa o fotoların odada işi ne:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
GadRofer
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 187
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 13/06/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 5:49 pm

geçmişinden ona kalan tek anı olabilir mi ?

resimdekini tanıyor anlamına gelmez
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ed'ac
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1528
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 25/05/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 5:58 pm

sen dağhanı tanıyor musun? dağhan hayranısın ama dağhanı ne kadar tanıyabilirsin? tanımak için illada karşındaki ile bir anın olması gerekmez.buda böyle birşey.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Nehir94
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 10273
Yaş : 22
Nerden : Kıbrıs
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 6:04 pm

Efe'nin hafızası kayıp ama Aslı'yı tanıyor bence yani onunla bir geçmişi olduğunu biliyor onu fotoğraflarından tanıyor. Ama onunla geçmişinde neler yaşadığını hatırlamıyor.. Bu yüzden fotoğrafları nerden bulduğunu bilmiyor ama hafızasını zorladığında Aslı'yı hissediyor bu yüzden de fotoğrafları saklıyor...

Bu da benim tahminim.


En son Nehir94 tarafından Çarş. Kas. 10, 2010 6:05 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi (Sebep : Noktalama işareti ekleme)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ed'ac
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1528
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 25/05/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 6:10 pm

Nehir94 demiş ki:
Efe'nin hafızası kayıp ama Aslı'yı tanıyor bence yani onunla bir geçmişi olduğunu biliyor onu fotoğraflarından tanıyor. Ama onunla geçmişinde neler yaşadığını hatırlamıyor.. Bu yüzden fotoğrafları nerden bulduğunu bilmiyor ama hafızasını zorladığında Aslı'yı hissediyor bu yüzden de fotoğrafları saklıyor...

Bu da benim tahminim.
bende bir ara öyle düşündüm ama işte o gizemli olaylar kafa karıştırıcı.bide havuzda efenin ilkokuldaki hocasının sorduğu havuz probleminden konuşması.ya bence yerinde değilse cok saçma olur:S
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Nehir94
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 10273
Yaş : 22
Nerden : Kıbrıs
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 6:15 pm

fehm demiş ki:
Nehir94 demiş ki:
Efe'nin hafızası kayıp ama Aslı'yı tanıyor bence yani onunla bir geçmişi olduğunu biliyor onu fotoğraflarından tanıyor. Ama onunla geçmişinde neler yaşadığını hatırlamıyor.. Bu yüzden fotoğrafları nerden bulduğunu bilmiyor ama hafızasını zorladığında Aslı'yı hissediyor bu yüzden de fotoğrafları saklıyor...

Bu da benim tahminim.
bende bir ara öyle düşündüm ama işte o gizemli olaylar kafa karıştırıcı.bide havuzda efenin ilkokuldaki hocasının sorduğu havuz probleminden konuşması.ya bence yerinde değilse cok saçma olur:S

Haklısın aslında o da var.. Aklım karıştı iyice. İnş senaristler en mantıklı şekilde açıklamışlardır neler olup bittiğini..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ed'ac
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1528
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 25/05/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 6:19 pm

Nehir94 demiş ki:
fehm demiş ki:
Nehir94 demiş ki:
Efe'nin hafızası kayıp ama Aslı'yı tanıyor bence yani onunla bir geçmişi olduğunu biliyor onu fotoğraflarından tanıyor. Ama onunla geçmişinde neler yaşadığını hatırlamıyor.. Bu yüzden fotoğrafları nerden bulduğunu bilmiyor ama hafızasını zorladığında Aslı'yı hissediyor bu yüzden de fotoğrafları saklıyor...

Bu da benim tahminim.
bende bir ara öyle düşündüm ama işte o gizemli olaylar kafa karıştırıcı.bide havuzda efenin ilkokuldaki hocasının sorduğu havuz probleminden konuşması.ya bence yerinde değilse cok saçma olur:S

Haklısın aslında o da var.. Aklım karıştı iyice. İnş senaristler en mantıklı şekilde açıklamışlardır neler olup bittiğini..
ky senaristleri ve mantık:D ne diyim inşallah mantıklı birşey çıkar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Nehir94
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 10273
Yaş : 22
Nerden : Kıbrıs
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 6:24 pm

fehm demiş ki:
Nehir94 demiş ki:
fehm demiş ki:
Nehir94 demiş ki:
Efe'nin hafızası kayıp ama Aslı'yı tanıyor bence yani onunla bir geçmişi olduğunu biliyor onu fotoğraflarından tanıyor. Ama onunla geçmişinde neler yaşadığını hatırlamıyor.. Bu yüzden fotoğrafları nerden bulduğunu bilmiyor ama hafızasını zorladığında Aslı'yı hissediyor bu yüzden de fotoğrafları saklıyor...

Bu da benim tahminim.
bende bir ara öyle düşündüm ama işte o gizemli olaylar kafa karıştırıcı.bide havuzda efenin ilkokuldaki hocasının sorduğu havuz probleminden konuşması.ya bence yerinde değilse cok saçma olur:S

Haklısın aslında o da var.. Aklım karıştı iyice. İnş senaristler en mantıklı şekilde açıklamışlardır neler olup bittiğini..
ky senaristleri ve mantık:D ne diyim inşallah mantıklı birşey çıkar.

Senarist ve mantık kelimelerini aynı cümlede kullanırken ben de tam da senin yazdığın şeyi düşünmüştüm Ama dediğin gibi inş...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ed'ac
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1528
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 25/05/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 6:29 pm

Nehir94 demiş ki:
fehm demiş ki:
Nehir94 demiş ki:
fehm demiş ki:
Nehir94 demiş ki:
Efe'nin hafızası kayıp ama Aslı'yı tanıyor bence yani onunla bir geçmişi olduğunu biliyor onu fotoğraflarından tanıyor. Ama onunla geçmişinde neler yaşadığını hatırlamıyor.. Bu yüzden fotoğrafları nerden bulduğunu bilmiyor ama hafızasını zorladığında Aslı'yı hissediyor bu yüzden de fotoğrafları saklıyor...

Bu da benim tahminim.
bende bir ara öyle düşündüm ama işte o gizemli olaylar kafa karıştırıcı.bide havuzda efenin ilkokuldaki hocasının sorduğu havuz probleminden konuşması.ya bence yerinde değilse cok saçma olur:S

Haklısın aslında o da var.. Aklım karıştı iyice. İnş senaristler en mantıklı şekilde açıklamışlardır neler olup bittiğini..
ky senaristleri ve mantık:D ne diyim inşallah mantıklı birşey çıkar.

Senarist ve mantık kelimelerini aynı cümlede kullanırken ben de tam da senin yazdığın şeyi düşünmüştüm Ama dediğin gibi inş...
keşke şu ezeldeki senaristler ky de olsaydı.ne iyi olurdu ama
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sumru
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 24
Kayıt : 14/06/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 6:32 pm

ya aslının kıyafeti efeyi gördüğü sahnedeki kıyafetiyle aynı değil mi bir mantıksızlık hissettim:S
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BLaSTeR
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 2156
Yaş : 23
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 01/05/10

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Çarş. Kas. 10, 2010 7:05 pm

önümzdeki bölümlere bakıcaz teşekkürler...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ozgur.85
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 107
Yaş : 31
Nerden : istanbul
Takımı :
Kayıt : 04/12/09

MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   Cuma Kas. 12, 2010 9:24 pm

Hayalmiş bu resimler :(
ama inşallah böyle bişey olur en kısa zamanda
eski ky dönüyordur inşallah
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Efe'nin Hafızası Yerinde (Resimli)
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Rüyada ALLAH (c.c) görmek
» MIXKRAFTLA ALTYAPI ÜSTÜNE KAYIT YAPMA RESIMLI ANLATIM
» susamli citir tavuk kanadi(resimli)
» Çok Pratik Tiramisu (Resimli)

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dağhan Külegeç Fan Sitesi :: KAVAK YELLERİ :: Gelecek Bölüm Tahminleri-
Buraya geçin: