Dağhan Külegeç Fan Sitesi
Forumdan daha iyi yararlanabilmek için Üye olunuz.
Dağhan Külegeç Fan Sitesi

Dağhan Külegeç Hayranlarının Fan Sitesi, Dağhan Külegeç En Büyük Tek Fan Kulübü.
 
AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 buluşma tüyoları

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
anil-ermis
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 22
Ruh Hali :
Kayıt : 29/05/10

MesajKonu: buluşma tüyoları   Paz Ekim 10, 2010 2:38 pm

[b][i]bi siteden buldum arkadaşlar güvenilir kaynakmış bunu yazan

129 Bölüm Finali

asli konak'a davet ettigi yer hostel diye geciyor.
güven efe'yi hostele götürür asli'yla bulusturmak icin
fakat orda bir olay cikar ve kimse olmaz orada

efe güven asli olaylarini anlaticam neyse 132den basliyorum

Efe. MSN'de asli'ya neden güvene evlenme tekli etmiyorsun der.

Güven ve asli barisilar. asli evlenme teklif edicektir.Final.

133 Bölüm
Güven.Efe'nin yardimlariyla havai fisekler ucurur
asli'ya evlenme teklif eder.FINAL.

deniz ile mine fotograf cekimi esnasinda büyük bir problemle karsilasirlar
kilit haldedirler.FINAL.

134 Bölüm

asli evlenme teklifini kabul eder, hic beklemeyecek.TUS'dan sonra evleneceklerdir.

Güven ile Efe damatlik,yüzük secerler.

Metin.nikaha gelmiyecekdir.

nikah yaklasirken kamilin krizi gecirdigi haberi gelir.Asli izmir'e gitmek zorundadir.

Güven Fikretin Efe oldugunu anlar.FINAL.

135 Bölüm.

asli sonlara dogru geri döner.güven asli'ya karsi sogukdur.nikahtaki problemi
Kamilin krizini,firsat olarak kullanir.

Güven.Efe'nin yasadigini ögrendim.bunu metin abi'ye cocuklara yapamam'halindedir.

Güven.Efe'nin asli dövmesini görür Fikretin Efe oldugunudan emin olur.

136 Bölüm.
Güven ile Asli Konusmasi.AYRILIK.
Güven gider . Asli bütün enerjisini TUS'a calismaya verir ama kafasi güvendedir.

Girer kazanamaz.

Bölüm sonunda Güven'in ayarladigi bir durum sonucunda Efe'yle karsilasir.
Güven uzaktan bir yerden ikisine seyretmekdedir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Paz Ekim 10, 2010 5:11 pm

Konu Yanlis yerde..
Tahminler bölümüne tasiyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
efesiz_efe
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 68
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 30/05/10

MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Paz Ekim 10, 2010 5:43 pm

Böle bu kadar uzatıcaklarsa saçma olur
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ed'ac
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1528
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 25/05/10

MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Paz Ekim 10, 2010 6:09 pm

bu tüyolar ne ya.doğruluğu kesin değil,birşeyi ima etmiyor.muamma ve ihtimale yönelik.dahası da bu tüya konuları yüzünden hevesi kaçıyor insanın ,önceden izlenen ve öğrenilen bir görüntü bir daha aynı tadı vermez..:S. bence bu tür konular tüya başlıklı değilde ''ihtimal'' olmalı...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
anil-ermis
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 22
Ruh Hali :
Kayıt : 29/05/10

MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Paz Ekim 10, 2010 6:14 pm

usta ne istiyorsanız onu deyin böyle bi şey gördüm paylaştım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ed'ac
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1528
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 25/05/10

MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Paz Ekim 10, 2010 6:20 pm

sitemim sana değil kardeşim birilerinin tüya diye yazdıkları senaryolar.bazıları doğru olabilir ama çoğu yalan...bunu söylemeye çalıştım ,yanlış anlama:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BLaSTeR
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 2156
Yaş : 23
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 01/05/10

MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Paz Ekim 10, 2010 6:45 pm

133. bölümde kayda değer bişey olmayacak burda yazanlara göre...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
anil-ermis
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 22
Ruh Hali :
Kayıt : 29/05/10

MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Paz Ekim 10, 2010 9:13 pm

eyw kardeş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sunnyday
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 90
Yaş : 46
Nerden : Istanbul
Takımı :
Kayıt : 01/09/10

MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Paz Ekim 10, 2010 9:25 pm

Bence en iyisi bekleyip görmek. Gerçi bekleye bekleye çatladık ama sanırım az kaldı sonuca. İnşallah...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Psychonaut
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 112
Kayıt : 20/05/10

MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Ptsi Ekim 11, 2010 6:07 am

bu taaa 129. bölüm zamanında ve birşeyler değişmiş olabilir o zamandan bu zamana.. Ki bu yazanlara göre 136 nın sonunda buluşma var ve oda diğer bölüme kayar yani 137 yani bir buçuk ay sonra şaka gibi...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Handan..
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 19
Yaş : 25
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 15/09/10

MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Ptsi Ekim 11, 2010 6:13 am

Psychonaut demiş ki:
bu taaa 129. bölüm zamanında ve birşeyler değişmiş olabilir o zamandan bu zamana.. Ki bu yazanlara göre 136 nın sonunda buluşma var ve oda diğer bölüme kayar yani 137 yani bir buçuk ay sonra şaka gibi...
1,5 ay bekleyemeyiz çok sıkarlar yaaaaa :(((((((( zaten yeterince bekledik...! :(

benimde bulduğum bi kaç tüyo daha var.. Diziye Hazal kaya giriyormuşş.. Fikretin eşi olarak...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Psychonaut
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 112
Kayıt : 20/05/10

MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Ptsi Ekim 11, 2010 6:37 am

Handan.. demiş ki:
Psychonaut demiş ki:
bu taaa 129. bölüm zamanında ve birşeyler değişmiş olabilir o zamandan bu zamana.. Ki bu yazanlara göre 136 nın sonunda buluşma var ve oda diğer bölüme kayar yani 137 yani bir buçuk ay sonra şaka gibi...
1,5 ay bekleyemeyiz çok sıkarlar yaaaaa :(((((((( zaten yeterince bekledik...! :(

benimde bulduğum bi kaç tüyo daha var.. Diziye Hazal kaya giriyormuşş.. Fikretin eşi olarak...

diğer tüyolar neler???
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
baris
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 5
Kayıt : 29/04/10

MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Ptsi Ekim 11, 2010 10:20 am

arkadaşlar bnce olaylar böyle gelişmez çünkü olayın içinde ''MİNE'' var yani .o bunun peşini kolay kolay bırakmaz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cof35
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 17
Yaş : 27
Nerden : izmir
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 21/05/10

MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Ptsi Ekim 11, 2010 3:14 pm

resmi sitede frgman çıktı güven efe olduğunu anladı mine ye söylüyor resmi siteye girin orda fragman da gösteriyor bilginize
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ebosum
Moderatörler
Moderatörler
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 1243
Yaş : 29
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/06/09

MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Ptsi Ekim 11, 2010 3:25 pm

haber verdiğin için saol ya süper oldu bu fragman harika ama güvene üzüldüm :( bakalım fragman göründüğü gibimi olcak







Ne Metin,
Ne Aslı,
Ne de Deniz.

En güzeli bizim sevgimiz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Handan..
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 19
Yaş : 25
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 15/09/10

MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Ptsi Ekim 11, 2010 4:03 pm

Psychonaut demiş ki:
Handan.. demiş ki:
Psychonaut demiş ki:
bu taaa 129. bölüm zamanında ve birşeyler değişmiş olabilir o zamandan bu zamana.. Ki bu yazanlara göre 136 nın sonunda buluşma var ve oda diğer bölüme kayar yani 137 yani bir buçuk ay sonra şaka gibi...
1,5 ay bekleyemeyiz çok sıkarlar yaaaaa :(((((((( zaten yeterince bekledik...! :(

benimde bulduğum bi kaç tüyo daha var.. Diziye Hazal kaya giriyormuşş.. Fikretin eşi olarak...

diğer tüyolar neler???

tabi bunlar tüyo.. efe'nin aslında hafızası kayıp değilmiş.. Hatta İzmir'e gtmiş ama aslının efesiz yapabildiğini görnce geri dönmş ve fikret olmayı kendisi seçmiş gibi şeylerde duydum..

Fragmanda yayınlandı.. Güven gerçekten çıkcak mı dizidenn acabaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
anil-ermis
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 22
Ruh Hali :
Kayıt : 29/05/10

MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Salı Ekim 12, 2010 2:57 pm

fragman çok iyi ya hele güvenin efe deniz ve aslının olduğu fotoğrafı gördüğü sahneye bittim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sunnyday
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 90
Yaş : 46
Nerden : Istanbul
Takımı :
Kayıt : 01/09/10

MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   Salı Ekim 12, 2010 8:57 pm

bu sefer tam istediğimiz gibi mükemmel 1 bölüm bizi bekliyor. Cuma günü çabuk gelsin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: buluşma tüyoları   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
buluşma tüyoları
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dağhan Külegeç Fan Sitesi :: KAVAK YELLERİ :: Gelecek Bölüm Tahminleri-
Buraya geçin: