Dağhan Külegeç Fan Sitesi
Forumdan daha iyi yararlanabilmek için Üye olunuz.
Dağhan Külegeç Fan Sitesi

Dağhan Külegeç Hayranlarının Fan Sitesi, Dağhan Külegeç En Büyük Tek Fan Kulübü.
 
AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 Ur(tümör) meselesi..

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
barishtelli
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 323
Yaş : 25
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 16/05/10

MesajKonu: Ur(tümör) meselesi..   Cuma Eyl. 10, 2010 2:17 pm

Nilefenin set izlenimi ve tüyoları sonucu efenin beyninde ur(tümör) oldugu tesbit edilmiş bu bolumde aslı efeyı konaga davet ettıgınde efe konaga kadar gelıyor ancak tam konagın onunde bı sarsıntı gecırıp burnu kanıyormus

ve olayı ur a cekıyolarmıs bu %100 beyninde tümör oldugunu gostermez senaristler boyle bı sacmalıgın ıcıne gırmeye cesaret edeceklerını pek sanmam bence sadece ur oldugu tahmın edılır

ve bu hastalıgın ustune bıraz gıdılır sonra hop efenin hic bıseyı yokmus denir yani tahliller temiz cıkar yoksa cokk sacma olur yani beyninde uzun yıllar guya 4 yıl kadar tümorle yasayan bırı kolay kolay kurtulmaz kurtulursa cok sacma olur

tüyolar nilefenindir

yorum kendi yorumumdur.. bu olayı boyle burada tartısmak sanırım en mantıklısı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Nehir94
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 10273
Yaş : 23
Nerden : Kıbrıs
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: Ur(tümör) meselesi..   Cuma Eyl. 10, 2010 2:18 pm

Şu ur olayı tam olarak ne bilmiyorum ama saçma bir fikir gibi geliyor bana..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
barishtelli
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 323
Yaş : 25
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 16/05/10

MesajKonu: Geri: Ur(tümör) meselesi..   Cuma Eyl. 10, 2010 2:22 pm

aynen aşırı sacma bu ur olayından kurulacak tek baglantı efenın aılesını ve sevdıklerını neden aramaması... yanı bu sebebten dolayı aramıyo dıye gosterıcekler sonrada bı sekılde ıyılesıyo yada tahlıller temız dıyecekler...

gereksiz gerilim yaratıyolar yani..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cerkez_hanceri
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 449
Yaş : 29
Nerden : RUHLAR ALEMİNDEN
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 28/02/10

MesajKonu: Geri: Ur(tümör) meselesi..   Cuma Eyl. 10, 2010 2:37 pm

dediğin gibi illa ur tümör olacak diye bişi yok ödemde olabilir kesin olarak bildiğim birşey fikretin hafıza kaybından başka bir rahatsızlığı daha olduğu bu illaki tümör ur ödem olacak diye bişi yok kaç çeşit nörolojik rahatsızlık vardır allah bilir hafıza kaybıda bir nörolojik haratsızlıktır nese ilerde çıkacak zaten benim şimdiye kadar dizi ile ilgili söylediklerimin neredeyse tamamı doğru çıktı forumda attığım mesajlara bakın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
KYGSZdaghan
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 402
Kayıt : 24/11/09

MesajKonu: Geri: Ur(tümör) meselesi..   Cuma Eyl. 10, 2010 4:53 pm

bu ur olayı efenin radyoda söylemesiyle başladı ama orda efe şaka yaptı şakayla karışık söledi bence ur yok ama bi hastalığı var
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
barishtelli
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 323
Yaş : 25
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 16/05/10

MesajKonu: Geri: Ur(tümör) meselesi..   C.tesi Eyl. 11, 2010 6:29 am

ya o hastalık ustunden pirim yapıcaklar ıste en az bakın en az 5 bolum gotururler oyle hastalıkla bızı dramdan drama sokarlar artık bayar yani
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Ur(tümör) meselesi..   C.tesi Eyl. 11, 2010 9:07 am

ins bu olay aciga cikar ya cok merakaardayim :/
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
KYGSZdaghan
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 402
Kayıt : 24/11/09

MesajKonu: Geri: Ur(tümör) meselesi..   C.tesi Eyl. 11, 2010 9:08 am

hemen açığa çıkmaz belki daha senaristler de bilmiodur
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Ur(tümör) meselesi..   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Ur(tümör) meselesi..
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dağhan Külegeç Fan Sitesi :: KAVAK YELLERİ :: Gelecek Bölüm Tahminleri-
Buraya geçin: