Dağhan Külegeç Fan Sitesi
Forumdan daha iyi yararlanabilmek için Üye olunuz.
Dağhan Külegeç Fan Sitesi

Dağhan Külegeç Hayranlarının Fan Sitesi, Dağhan Külegeç En Büyük Tek Fan Kulübü.
 
AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 son dakika!!125.bölüm fragmanı

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
gökhan_1985
Üye
Üye


Mesaj Sayısı : 28
Kayıt : 24/06/10

MesajKonu: son dakika!!125.bölüm fragmanı   Ptsi Ağus. 09, 2010 9:29 pm

arkadaşlar 125.bölümde aslı ile efe karşı karşıya geliyor ama aslı efeyi görmüyor 125.bölüm fragmanını televizyon verdi ama nette yok sadece fotoğraflar var nette bakın fotoğraflara çok güzel bi bölüm olacak
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
poet92
Üye
Üye


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 93
Yaş : 24
Nerden : ankara
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 20/06/10

MesajKonu: Geri: son dakika!!125.bölüm fragmanı   Ptsi Ağus. 09, 2010 9:37 pm

kardeş son dakika diye yazmışsın da bu kaçıncı başlık açılışı böle modlar silio niyeyse bu konulu başlıkları
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
GadRofer
Üye
Üye


Mesaj Sayısı : 187
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 13/06/10

MesajKonu: Geri: son dakika!!125.bölüm fragmanı   Ptsi Ağus. 09, 2010 9:50 pm

Bende seyrettim'de Aslının görmemesi çok saçma ya
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
gökhan_1985
Üye
Üye


Mesaj Sayısı : 28
Kayıt : 24/06/10

MesajKonu: Geri: son dakika!!125.bölüm fragmanı   Ptsi Ağus. 09, 2010 10:02 pm

nerden izledin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
latiff
Üye
Üye


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 40
Yaş : 23
Nerden : muğla
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: son dakika!!125.bölüm fragmanı   Ptsi Ağus. 09, 2010 10:06 pm

aynen ya bnde şimdi izledim efe aslıya bakıyo görüyo kendisini göremsini istiyo ama aslı takmıyo bile yan yana geçiyorlar ama aslının ruhundan haberi yok insan bi çevresine bakar yaa kim war kim yok die
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
GadRofer
Üye
Üye


Mesaj Sayısı : 187
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 13/06/10

MesajKonu: Geri: son dakika!!125.bölüm fragmanı   Ptsi Ağus. 09, 2010 10:08 pm

Hayır ! Efe çok net görüyo Efenin hafızasının kayıp olduğu kesinleşti
aslı 1 saniye arayla suratını çevirdiğinden göremiyor Efe görüyor ama tanımıyor
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
anko
Banned
Banned


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1913
Nerden : İst.
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 26/08/09

MesajKonu: Geri: son dakika!!125.bölüm fragmanı   Ptsi Ağus. 09, 2010 10:29 pm

Kilit+Çöp
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: son dakika!!125.bölüm fragmanı   Bugün 5:43 am

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
son dakika!!125.bölüm fragmanı
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dağhan Külegeç Fan Sitesi :: SİTEMİZ HAKKINDA :: Çöp Kutusu-
Buraya geçin: