Dağhan Külegeç Fan Sitesi
Forumdan daha iyi yararlanabilmek için Üye olunuz.
Dağhan Külegeç Fan Sitesi

Dağhan Külegeç Hayranlarının Fan Sitesi, Dağhan Külegeç En Büyük Tek Fan Kulübü.
 
AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
JoJo
Yönetici
Yönetici
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 2039
Yaş : 25
Nerden : İzmir
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 02/04/10

MesajKonu: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Ptsi Ağus. 09, 2010 4:37 pm

Bölüm tahminleri ve yorumları bu konu üzerinden yapılacak.

Başka bölümlere açılan konular aksi halde kilit+çöp yapılacaktır.






Uzun süre yokum...

Üniversite'li
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Psychonaut
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 112
Kayıt : 20/05/10

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Ptsi Ağus. 09, 2010 6:23 pm

demin yeni fragman vardı. Efe ve Aslı caddenin ikl yanından karşıya geçiyodu galiba birbirlerini görmeden geçiyolardı...yani heralde bu bölüm efe ve diğerleri karşılaşmıcak. Umarım don lastiği gibi uzatmazlar buluşmayıda...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
£ یм ὲ Ʀ
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1147
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 18/11/09

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Ptsi Ağus. 09, 2010 6:44 pm

Psychonaut demiş ki:
demin yeni fragman vardı. Efe ve Aslı caddenin ikl yanından karşıya geçiyodu galiba birbirlerini görmeden geçiyolardı...yani heralde bu bölüm efe ve diğerleri karşılaşmıcak. Umarım don lastiği gibi uzatmazlar buluşmayıda...

kesin uzatırlar rahat bi 3 bölüm gider öle
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
JoJo
Yönetici
Yönetici
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 2039
Yaş : 25
Nerden : İzmir
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 02/04/10

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Ptsi Ağus. 09, 2010 7:01 pm

Yok ya sanmıorm bu bölum baya bı heyecnlı olucak gıbı






Uzun süre yokum...

Üniversite'li
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Psychonaut
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 112
Kayıt : 20/05/10

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Ptsi Ağus. 09, 2010 7:02 pm

ilk sezonun sonunda her sezon finalinde olduğu gibi mine ölümcül bi kaza geçirmişti iki bölüm falan dolanmışlardı boş boş kırda çayırda.. bu sefer catboyun timsforumda dediğine göre 125in ortasında yada sonlarında çıkcakmış dağhan tam olarak ama geçmişi falan bu bölüm olmıcakmış. Yani büyük ihtimal aslıyla köşe kapmaca oynucaklar habersiz şekilde onu izlicez bizde.. Benim için 85. bölüm bu hafta olcak.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
dağhOKan
Banned
Banned


Mesaj Sayısı : 776
Yaş : 24
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 02/04/10

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Ptsi Ağus. 09, 2010 8:00 pm

zeynp. demiş ki:
Yok ya sanmıorm bu bölum baya bı heyecnlı olucak gıbı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
£ یм ὲ Ʀ
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1147
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 18/11/09

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Ptsi Ağus. 09, 2010 8:04 pm

fragman çok saçma olmuş yha resmen dipdibe geçiolar görmüolar birbirlerini yuh artık ya :S
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
yqmur
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 1521
Nerden : adana
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 03/01/10

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Ptsi Ağus. 09, 2010 8:05 pm

birbilrerini görmüyorlar ya :( off :(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ogulcajaN
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 93
Yaş : 21
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 19/11/09

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Ptsi Ağus. 09, 2010 8:19 pm

fragman nete ne zaman düşer tahmince_?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
JoJo
Yönetici
Yönetici
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 2039
Yaş : 25
Nerden : İzmir
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 02/04/10

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Ptsi Ağus. 09, 2010 8:25 pm

bir fıkrım yok ama resımlerde yeter






Uzun süre yokum...

Üniversite'li
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hülyanur
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 69
Nerden : istanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 22/07/10

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Ptsi Ağus. 09, 2010 10:46 pm

çok heyecanlı
demek birbirlerini görmüyorlar
aslıyla ilk karşılaşma anını çok mrk ediyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
karamaça*
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 997
Yaş : 23
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 06/07/10

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Ptsi Ağus. 09, 2010 11:07 pm

nefesimi tutarak izliyceğimi biliorum bide ağlıycam kesinlikle:D başka hiçbi tahmin yüürütemiorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bridesttime
Banned
Banned


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 8
Yaş : 31
Nerden : RİZE
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 06/07/10

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Salı Ağus. 10, 2010 11:52 am

ADAMIMMMMM BE ÇOK SEWİNDİM YAAAA..İSTER ASLIYLA OL İSTER MİNEYLE SEN OLDA O DİZİDE YETER..BİRTEK SENSİN GERİSİ YALAN BEEEEE
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Salı Ağus. 10, 2010 7:27 pm

sette calisan arkadasimin baska bir paylasim sitesinde acdigi konudaki tüyo.
kesinlikle yalan degildir. setten resim cekip&calisan, her oyuncucyla nerdeyse resmi olan, önceden her bölüm icin tüyo getiren beni takip eden bilir o tüyolari buraya aktariyordum hepsinin dogru ciktigi o arkadasim iste

ÖnemLi Bilgi : Dağhan Külegeç ( Efe ) Diziye Hafızasını Kaybetmiş Bir Karakter Olarak Geri Dönüyor . Fakat İsmi Fikret Arpacı Olarak Geçicek . Şuanki Duyumlarıma Göre Böyle İsim Değişebilir Ama Efe İsmi 125.Bölümde Geçmiyecektir .

hafiza kaybi oldugunu biliyorduk daha dogrusu tahmin ediyorduk zaten.
hafisazini kaybetiyse eger ismini büyük bir ihtimalle hatirlamadiginia biliyorduk.
kesinlesmis oldu efemiz herseyini kaybetsede özünü kaybetmemis allahtan

ALINTIDIR ARKADASLAR..

Dizifilm.com un Sitesinden.
Linkini veriyorum..Bira alt Tarafalrda.
Tikla
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ebosum
Moderatörler
Moderatörler
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 1243
Yaş : 29
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/06/09

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Salı Ağus. 10, 2010 7:59 pm

éBRu' demiş ki:
sette calisan arkadasimin baska bir paylasim sitesinde acdigi konudaki tüyo.
kesinlikle yalan degildir. setten resim cekip&calisan, her oyuncucyla nerdeyse resmi olan, önceden her bölüm icin tüyo getiren beni takip eden bilir o tüyolari buraya aktariyordum hepsinin dogru ciktigi o arkadasim iste

ÖnemLi Bilgi : Dağhan Külegeç ( Efe ) Diziye Hafızasını Kaybetmiş Bir Karakter Olarak Geri Dönüyor . Fakat İsmi Fikret Arpacı Olarak Geçicek . Şuanki Duyumlarıma Göre Böyle İsim Değişebilir Ama Efe İsmi 125.Bölümde Geçmiyecektir .

hafiza kaybi oldugunu biliyorduk daha dogrusu tahmin ediyorduk zaten.
hafisazini kaybetiyse eger ismini büyük bir ihtimalle hatirlamadiginia biliyorduk.
kesinlesmis oldu efemiz herseyini kaybetsede özünü kaybetmemis allahtan

ALINTIDIR ARKADASLAR..

Dizifilm.com un Sitesinden.
Linkini veriyorum..Bira alt Tarafalrda.
Tikla

eğer bu doğruysa güvenle efe bi kaç bölüm arkadaş olarak geçebilir neticede ismi değişmiş görünüyo fikretse güvende fikret olarak bileceğinden epey bi uzun sürer daha sonra güven biyerlerde efenin resmini görür ve gerçek ortaya çıkar ben güvenin öğrendiğinde anlatacağını düşünüyorum aslılara falan neticede tek aslıyı düşünmemeli denizde onun kardeşi ya güya oda demişti keşke yaşasa herşeyi yapmaya hazırım falan filan gibilerinde güven bence öğrenir öğrenmez hemen açıklar saklamaz gibime geliyor öğrenir anlatır ve çeker gider







Ne Metin,
Ne Aslı,
Ne de Deniz.

En güzeli bizim sevgimiz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Salı Ağus. 10, 2010 8:03 pm

Ins Dedigin Gibi Olur
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Salı Ağus. 10, 2010 8:09 pm


dahası ilerisi için planlanan bişeyler yok şu anda
dizi sezona yeni merhaba demişken,elimizdeki bu senaristler adam akıllı bölümleri yeni çıkartırken finalle ilgili ellerinde hiç bişey yok...
bu nedenle her duyduğunuz gördüğünüz senaryoya inanmayın...
aslı konusuna gelince,aslı ve efe beraber olacaklar yine,onların ayrılma gibi bi durumları yok...
ayrıca güven yani sarp kısa bir süre sonra çıkacak
böylece efe-aslı ilişkisi için zemin hazırlanmış olacak...
minede almanyaya dönmeyecek...
işinde çok mutlu olacak ve denizle birde tabiki...
nurgül istanbula gelicek sanırım ilerleyen bölümlerde
ve metin-nurgül ilişkisi izliycez,yani o izmirde bırakılan bi hikaye değil...
efe evli falan olamayacak...
hafızasını kaybetmiş biri,kim olduğunu bilmeden nasıl nikahlansın ?
*efe hafızasını kaybeden biri olarak dönecek

Sevgi Sihirbazi Diye VBir Üye Yazmis bunu Dizifilm.com un Forumunda.
Dedikleri cikiyormus.
Bilgi vermek istedim.
ALINTIDIR
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sulim
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 38
Nerden : Stuttgart
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 30/05/10

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Salı Ağus. 10, 2010 8:15 pm

bence efe ve güven arkadas olucaklar, güven efenin hikayesini duyucak havizasini kaybetmis olmasi gecmisini hatirlamamasi onu etkileyecek sonra bir sekilde resmini falan görücek birinde aaa bu benim arkadas efeymis olucak ve efenin onlari terk etmedigini anladigindan ona kizamayacakta kendisi gitmeyi tercih edicek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Salı Ağus. 10, 2010 8:17 pm

ins dedigin gbi olur
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
asnes
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 293
Yaş : 24
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 07/07/10

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Perş. Ağus. 12, 2010 12:33 am

ya hafızasını kaybetmiş olmasa keşke
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
£ یм ὲ Ʀ
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1147
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 18/11/09

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Perş. Ağus. 12, 2010 1:37 am

asnes demiş ki:
ya hafızasını kaybetmiş olmasa keşke

büyük bi ihtimal hafızası kayıp olur yha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
karamaça*
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 997
Yaş : 23
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 06/07/10

MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Perş. Ağus. 12, 2010 1:41 am

%100 hafıza kayıp olcak
umarım 3yıl içinde naptıını gösterirler yoksa çok yavan olur bi anlamı kalmaz .
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   Perş. Ağus. 12, 2010 8:26 am

karamaça* demiş ki:

umarım 3yıl içinde naptıını gösterirler yoksa çok yavan olur bi anlamı kalmaz .
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: 125. Bölüm Yorumları-Tahminleri   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
125. Bölüm Yorumları-Tahminleri
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» 8 Ekim 2010 Burç Yorumları ...
» 18 Eylül 2010 Burç Yorumları ...
» 13 Ekim 2010 Burç Yorumları ...

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dağhan Külegeç Fan Sitesi :: SİTEMİZ HAKKINDA :: Çöp Kutusu-
Buraya geçin: