Dağhan Külegeç Fan Sitesi
Forumdan daha iyi yararlanabilmek için Üye olunuz.
Dağhan Külegeç Fan Sitesi

Dağhan Külegeç Hayranlarının Fan Sitesi, Dağhan Külegeç En Büyük Tek Fan Kulübü.
 
AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 126

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
GadRofer
Üye
Üye


Mesaj Sayısı : 187
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 13/06/10

MesajKonu: 126   Ptsi Tem. 26, 2010 10:42 pm

Beyler 126.Bölüm sonunda eğer Dağhan abi Dizide görünürse ki artık çok yüksek ihtimal öyle

Bişiler yapalım ya ne bilim sitenin ışıkları kapayalım vsvs ADMİNİN Elinde olan imkanlarla falan
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
£ یм ὲ Ʀ
Özel Üye
Özel Üye


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1147
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 18/11/09

MesajKonu: Geri: 126   Ptsi Tem. 26, 2010 10:56 pm

GadRofer demiş ki:
Beyler 126.Bölüm sonunda eğer Dağhan abi Dizide görünürse ki artık çok yüksek ihtimal öyle

Bişiler yapalım ya ne bilim sitenin ışıkları kapayalım vsvs ADMİNİN Elinde olan imkanlarla falan


daha dur yha bişi belli diilki (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Nehir94
Banned
Banned


Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 10273
Yaş : 22
Nerden : Kıbrıs
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: 126   Ptsi Tem. 26, 2010 10:59 pm

Evet önce Dağhan gelsin de kutlamayı ona göre yaparız
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
LeGoLaS
Üye
Üye


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 6
Nerden : ANKARA
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 26/07/10

MesajKonu: Geri: 126   Ptsi Tem. 26, 2010 11:07 pm

hele bir gelsin ramazandan sonra alem yaparız olmadı istekte bulunuruz bizi discoya götürürr :Z:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
GadRofer
Üye
Üye


Mesaj Sayısı : 187
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 13/06/10

MesajKonu: Geri: 126   Ptsi Tem. 26, 2010 11:08 pm

Ya allah aşkına atın şu Ramazan olayını ya Hiç bir dizinin ramazanda araya girdiğini gördünüzmü


Engin abi ve o bi adam var ya oda Resimde anlatmış 126 Kehanetini

Kısmet ya


Ama elimizde ne aktivite varsa yapsın ADMİN amca
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
£ یм ὲ Ʀ
Özel Üye
Özel Üye


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1147
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 18/11/09

MesajKonu: Geri: 126   Ptsi Tem. 26, 2010 11:48 pm

GadRofer demiş ki:
AYRICA BEYLER CatBoy önceden söylüyor ya hani Eğer ulaşabilen varsa Efe-Aslı karşılaşması veya 4lüden birinin karşılaşmasının çekimlerinin olacagı yeri söylesin de o gun izleyelim çekimleri bkz : bugunkü güven - aslı Beyoğlu çekimi


Ben haziranda Vodafone çekimlerindeydim Orhan Gencebay var ya yidik pastaları

ooh afiyet olsun :d
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
_kidman_
Özel Üye
Özel Üye


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 6309
Nerden : Nereye?
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 27/01/10

MesajKonu: Geri: 126   Salı Tem. 27, 2010 5:41 am

GadRofer flood yapmazsan sevinirim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: 126   Salı Tem. 27, 2010 6:31 am

EsmeR demiş ki:
GadRofer demiş ki:
AYRICA BEYLER CatBoy önceden söylüyor ya hani Eğer ulaşabilen varsa Efe-Aslı karşılaşması veya 4lüden birinin karşılaşmasının çekimlerinin olacagı yeri söylesin de o gun izleyelim çekimleri bkz : bugunkü güven - aslı Beyoğlu çekimi


Ben haziranda Vodafone çekimlerindeydim Orhan Gencebay var ya yidik pastaları

ooh afiyet olsun :d
berhudar oldun mu bari :: :: ::
berhudar oldum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
dağhOKan
Banned
Banned


Mesaj Sayısı : 776
Yaş : 24
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 02/04/10

MesajKonu: Geri: 126   Salı Tem. 27, 2010 6:39 am

lok!
şıp..şıp.şıp...şıp


ben bu habere içerim aga
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: 126   Salı Tem. 27, 2010 6:41 am

Ferdi Den Dinle => Derbeder Ol

Orhan Dan Dinle => Berhudar Ol

Müslüm Den Dinle => Kafayı Bul
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
istanbul34
Üye
Üye


Mesaj Sayısı : 13
Kayıt : 23/05/10

MesajKonu: Geri: 126   Salı Tem. 27, 2010 6:48 am

yine inanıyorsunuz bnm ümidim kalmadı dağhan dönmeyecek diziye bosuna bklemeyin dağhan gelck diyede diziyi izlemeyin herkez bi hayale kapıldı gidiyor ama gercek bu ki gelmeyecek gelecek olsaydı coktan gelirdi ve 123. bölümden anlasılıor ki gelmior ümitlenmeyn ...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
-.-Yagmur-.-
Üye
Üye


Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 104
Nerden : istanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 23/07/10

MesajKonu: Geri: 126   Salı Tem. 27, 2010 10:15 am

istanbul34 demiş ki:
yine inanıyorsunuz bnm ümidim kalmadı dağhan dönmeyecek diziye bosuna bklemeyin dağhan gelck diyede diziyi izlemeyin herkez bi hayale kapıldı gidiyor ama gercek bu ki gelmeyecek gelecek olsaydı coktan gelirdi ve 123. bölümden anlasılıor ki gelmior ümitlenmeyn ...


gelmicek olsaydı gelicem diye açıklama yapmazdı. ve güvenle iyi bi ekip olucaz demezdi. şimdi efeyi unutturmaya çalışıolar 126. bölümde de efe bir anda gelicek . :!:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
istanbul34
Üye
Üye


Mesaj Sayısı : 13
Kayıt : 23/05/10

MesajKonu: Geri: 126   Salı Tem. 27, 2010 3:05 pm

hani nerde yaptı o acıklamayı .. ?? sadece internet yazılarından gelecek diorz illlaki gönül gelmesnden yana ama ins dediğiniz olurda yanılan ben olurum yanılmayı istiyorm gerckten ...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
JoJo
Yönetici
Yönetici


Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 2039
Yaş : 24
Nerden : İzmir
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 02/04/10

MesajKonu: Geri: 126   Salı Tem. 27, 2010 3:47 pm

Nehir94 demiş ki:
Evet önce Dağhan gelsin de kutlamayı ona göre yaparız

bncede






Uzun süre yokum...

Üniversite'li
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
-.-Yagmur-.-
Üye
Üye


Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 104
Nerden : istanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 23/07/10

MesajKonu: Geri: 126   Salı Tem. 27, 2010 4:37 pm

istanbul34 demiş ki:
hani nerde yaptı o acıklamayı .. ?? sadece internet yazılarından gelecek diorz illlaki gönül gelmesnden yana ama ins dediğiniz olurda yanılan ben olurum yanılmayı istiyorm gerckten ...

cihangir turunda yaptı tv de ve gazetelerde bile yazdı ağzından kaçırmış geleceğini işte
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
efeci çocuk
Üye
Üye


Mesaj Sayısı : 213
Kayıt : 23/07/10

MesajKonu: Geri: 126   Salı Tem. 27, 2010 4:48 pm

126 da mı gelir bilmem ama bildiğim tek birşey var
orjinal adamın orjinal dönüşüne az kaldı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
£ یм ὲ Ʀ
Özel Üye
Özel Üye


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1147
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 18/11/09

MesajKonu: Geri: 126   Salı Tem. 27, 2010 5:59 pm

-.-Yagmur-.- demiş ki:
istanbul34 demiş ki:
hani nerde yaptı o acıklamayı .. ?? sadece internet yazılarından gelecek diorz illlaki gönül gelmesnden yana ama ins dediğiniz olurda yanılan ben olurum yanılmayı istiyorm gerckten ...

cihangir turunda yaptı tv de ve gazetelerde bile yazdı ağzından kaçırmış geleceğini işte

tv de ne zaman çıkdı ki :S
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
-.-Yagmur-.-
Üye
Üye


Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 104
Nerden : istanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 23/07/10

MesajKonu: Geri: 126   Salı Tem. 27, 2010 6:47 pm

EsmeR demiş ki:
-.-Yagmur-.- demiş ki:
istanbul34 demiş ki:
hani nerde yaptı o acıklamayı .. ?? sadece internet yazılarından gelecek diorz illlaki gönül gelmesnden yana ama ins dediğiniz olurda yanılan ben olurum yanılmayı istiyorm gerckten ...

cihangir turunda yaptı tv de ve gazetelerde bile yazdı ağzından kaçırmış geleceğini işte

tv de ne zaman çıkdı ki :S

dağhan külegeç kavak yellerine geliyor fln die.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mehmed27
Üye
Üye


Mesaj Sayısı : 2
Kayıt : 17/06/10

MesajKonu: Geri: 126   Salı Tem. 27, 2010 7:14 pm

Kavak Yelleri”ne dönüp dönmeyeceği merak konusu olan Dağhan Külegeç, önceki gün çıktığı Cihangir turunda cevabı ağzından kaçırdı.
Grup Hepsi Fan Club - Efe'nin çekimleri ağustosta.
“Diziye dönecek misiniz?” sorusuna önce “Olabilir de olmayabilir de” şeklinde belirsiz bir yanıt veren oyuncu, muhabirin oyununa geldi ve “Dizi başladı ama dönmeyeceksin” yorumu üzerine “Benim çekimler ağustosta başlıyor” deyiverdi.


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
karamaça*
Üye
Üye


Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 997
Yaş : 22
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 06/07/10

MesajKonu: Geri: 126   Salı Tem. 27, 2010 8:38 pm

ya arkadaşlar bence eğer ramazan tatili olcaksa efenin gösterildiği bölümden sonra olur.çünkü eylülde başladığı zaman yeni jenerik olması lazım orda da dağhanı koymaları lazım.ee eğer efeyi göstermedilerse o bölümün sonunda bizede jenerikte gösterip süprizi bozmazlar heralde:D ya da yeni jenerik olmaz dicem ama efe gelince o güvenin olduğu jeneriğin deişmesi lazım..yani mutlaka efeyi görürüz gibime gelio tatilden önce
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hülyanur
Üye
Üye


Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 69
Nerden : istanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 22/07/10

MesajKonu: Geri: 126   Salı Tem. 27, 2010 9:14 pm

efe bir anda gelecek
bir an önce gelsin ya
onsuz kavak yelleri bomboş
o döndüğüne göre seyretme sebebim geri geldi
daghan süpersin

orjinal adam çabuk dönnnn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
istanbul34
Üye
Üye


Mesaj Sayısı : 13
Kayıt : 23/05/10

MesajKonu: Geri: 126   Çarş. Tem. 28, 2010 2:33 pm

yazmıs etmis olmuş muş muş muş bulun bakayım tvde dediği videoyu hey alalhm ya .d
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Nehir94
Banned
Banned


Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 10273
Yaş : 22
Nerden : Kıbrıs
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: 126   Çarş. Tem. 28, 2010 2:39 pm

Salı günü Yüksel Aytuğ'un yazdığını gördünüz mü?

Facebooktaki hayran sayfalarıyla ilgiliydi ve Dağhan'ın hayranları onun diziye geri dönmesini bekliyor diye yazmıştı.

Yeni konu açmak istemedim bi tek bu sorum için
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
£ یм ὲ Ʀ
Özel Üye
Özel Üye


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1147
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 18/11/09

MesajKonu: Geri: 126   Çarş. Tem. 28, 2010 7:20 pm

karamaça* demiş ki:
ya arkadaşlar bence eğer ramazan tatili olcaksa efenin gösterildiği bölümden sonra olur.çünkü eylülde başladığı zaman yeni jenerik olması lazım orda da dağhanı koymaları lazım.ee eğer efeyi göstermedilerse o bölümün sonunda bizede jenerikte gösterip süprizi bozmazlar heralde:D ya da yeni jenerik olmaz dicem ama efe gelince o güvenin olduğu jeneriğin deişmesi lazım..yani mutlaka efeyi görürüz gibime gelio tatilden önce

bencede yani...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
-.-Yagmur-.-
Üye
Üye


Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 104
Nerden : istanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 23/07/10

MesajKonu: Geri: 126   Çarş. Tem. 28, 2010 7:24 pm

istanbul34 demiş ki:
yazmıs etmis olmuş muş muş muş bulun bakayım tvde dediği videoyu hey alalhm ya .d

düzgün konuşurmusun bnimle
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: 126   Bugün 5:45 am

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
126
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dağhan Külegeç Fan Sitesi :: SİTEMİZ HAKKINDA :: Çöp Kutusu-
Buraya geçin: