Dağhan Külegeç Fan Sitesi
Forumdan daha iyi yararlanabilmek için Üye olunuz.
Dağhan Külegeç Fan Sitesi

Dağhan Külegeç Hayranlarının Fan Sitesi, Dağhan Külegeç En Büyük Tek Fan Kulübü.
 
AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 124. Bölüm Tahminleri

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
askermt
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 114
Yaş : 26
Nerden : Bursa
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 30/05/10

MesajKonu: 124. Bölüm Tahminleri   Ptsi Tem. 26, 2010 8:28 pm

124. Bölüm ile ilgili tahminlerinizi buradan yapabilirsiniz.

Bu konu sadece tahmine yöneliktir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
£ یм ὲ Ʀ
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1147
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 18/11/09

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Ptsi Tem. 26, 2010 8:37 pm

valla bu bölümden hiç bişi anlamadım ben bidaki bölüme ne olur kim bilir ama aslı güvenin şu kızla yattını örense güsel olur
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BLaSTeR
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 2156
Yaş : 23
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 01/05/10

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Ptsi Tem. 26, 2010 8:38 pm

aslı-güven barıştı,bardaki kızın ne yapacağı belli değil,atakan-su ikilisinin durumu zaten ortada,deniz-mine ikilisinden bahsetmiyorum bile..uzun lafın kısası izlemeye değer bi bölüm olmayacak bence
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
asnes
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 293
Yaş : 24
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 07/07/10

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Ptsi Tem. 26, 2010 8:42 pm

aslı güvenin kızla yattığını öğrensin onu terk etsinde gerisi önemli değil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
karamaça*
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 997
Yaş : 23
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 06/07/10

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Ptsi Tem. 26, 2010 8:46 pm

aslıya sölemicek o kız bence.blmiorum ama bana öyle geldi
bu arada gönülle ilgili tahminim doğru çıktı yurtdışına gitmesi tbii evlenio olması da var..efenin gönülle ilgisi yok yani.
gelecek bölüm lerzan hanımı görürüz CaTboYun dediine göre lale mansur oynaycak bu kiişii.
atakan-su biraz daha uzatılır bence efe gelene kdr ama mine-deniz bu bölüm barışır .
aslı-güven biraz mutlu mutlu takılırlar efe gelene kdr ama
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
barishtelli
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 323
Yaş : 26
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 16/05/10

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Ptsi Tem. 26, 2010 8:51 pm

aynen katılıorm karamacaya:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
logan35
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 79
Takımı :
Kayıt : 26/02/10

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Ptsi Tem. 26, 2010 8:53 pm

istermisinz gönül efe ile evleniyor olsun ahaha her şey beklenir artık
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
askermt
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 114
Yaş : 26
Nerden : Bursa
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 30/05/10

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Ptsi Tem. 26, 2010 9:19 pm

doğru gerçi yönetmenin değiştiği için artık kafamda efe gelmicekmiş efe gelicekmiş diye bir düşünce yok artık timsten bize ufak bi tiyo olduğunu düşünüyorum bu yönetmenin değişimini ve efe %100 geri gericek diye düşünüyorum...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
JiLeT
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 422
Yaş : 38
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 26/05/10

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Ptsi Tem. 26, 2010 9:34 pm

aslı acaba o bardamı çalışacak bar ortamınada girdiler olurmu olur
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sarah
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 729
Yaş : 26
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 07/03/10

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Ptsi Tem. 26, 2010 9:52 pm

çok sıkıcıydı vıcık vıcık aslı-güvenn iğrençti yaaa ben efe gelene kadar bakmam
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
LeGoLaS
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 6
Nerden : ANKARA
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 26/07/10

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Ptsi Tem. 26, 2010 11:23 pm

diziyi efe gittiğinden bu yana izlemiyorum demek aslı en sonunda barlara düştü vah vahh aslanım efe gel kurtar şu kızı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
efeci çocuk
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 213
Kayıt : 23/07/10

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Salı Tem. 27, 2010 4:33 pm

123.bölümden birşey anlamadım 124. bölüm için aynı başarılarının devamını dilerim
dağhan gelsin söz birşey anlıcam ama gelmeyene kadar anlamak yasak bana
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ömrümün Sahibi
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 49
Yaş : 24
Nerden : ankara
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 20/02/10

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Çarş. Tem. 28, 2010 5:08 pm

yha arkadaşlar berbat bi bölümdü 122. bölümle alakası yoktu bundan önceki bölüm aslı hep EFE yi hatırladı bu bölüm aklına bile gelmedi 124. bölümde inşallah aslı öğrenir o yatma işini zaten EFE gelsin onların arası daha çok bozulcak DAĞHAN ....SENİ ÇOK SEVİYORUZ.....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
£ یм ὲ Ʀ
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1147
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 18/11/09

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Çarş. Tem. 28, 2010 7:21 pm

zaten senaristlere söylicek laf bulamıorum 2-3 bölümdür aslı efesiz yapamıodu paso efeyle ilgili anılarını görüodu ama hoop 1 bölümde aslı siliverdi efeyi ilginç bir durum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
yqmur
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 1521
Nerden : adana
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 03/01/10

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Perş. Tem. 29, 2010 10:02 am

bi bölüm efe bi bölüm güven iyi yürütüyor bu işi aslı

aslı bi ra herşeyi attım bitek onu atamadım yapamadım demişti efenin t-shirt ü için şimdi onuda brktı efeyidee unuttu mesajımı vrmk istiyorlar

blkide efe o tshirt ü giyip gelir
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ebosum
Moderatörler
Moderatörler
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 1243
Yaş : 29
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/06/09

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Perş. Tem. 29, 2010 10:55 am

yqmur demiş ki:
bi bölüm efe bi bölüm güven iyi yürütüyor bu işi aslı

aslı bi ra herşeyi attım bitek onu atamadım yapamadım demişti efenin t-shirt ü için şimdi onuda brktı efeyidee unuttu mesajımı vrmk istiyorlar

blkide efe o tshirt ü giyip gelir
tabiki yani efe o tişörtü giycek çıkcak aslının karşısına







Ne Metin,
Ne Aslı,
Ne de Deniz.

En güzeli bizim sevgimiz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
efemmutfak2
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 210
Yaş : 21
Nerden : İzmir
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Perş. Tem. 29, 2010 11:37 am

ebosum demiş ki:
yqmur demiş ki:
bi bölüm efe bi bölüm güven iyi yürütüyor bu işi aslı

aslı bi ra herşeyi attım bitek onu atamadım yapamadım demişti efenin t-shirt ü için şimdi onuda brktı efeyidee unuttu mesajımı vrmk istiyorlar

blkide efe o tshirt ü giyip gelir
tabiki yani efe o tişörtü giycek çıkcak aslının karşısına


: D: D: D olabılır :D:D:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
efemmutfak2
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 210
Yaş : 21
Nerden : İzmir
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Perş. Tem. 29, 2010 11:49 am

Ömrümün Sahibi demiş ki:
yha arkadaşlar berbat bi bölümdü 122. bölümle alakası yoktu bundan önceki bölüm aslı hep EFE yi hatırladı bu bölüm aklına bile gelmedi 124. bölümde inşallah aslı öğrenir o yatma işini zaten EFE gelsin onların arası daha çok bozulcak DAĞHAN ....SENİ ÇOK SEVİYORUZ.....

katılıyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ebosum
Moderatörler
Moderatörler
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 1243
Yaş : 29
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/06/09

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Perş. Tem. 29, 2010 11:50 am

efemmutfak2 demiş ki:
ebosum demiş ki:
yqmur demiş ki:
bi bölüm efe bi bölüm güven iyi yürütüyor bu işi aslı

aslı bi ra herşeyi attım bitek onu atamadım yapamadım demişti efenin t-shirt ü için şimdi onuda brktı efeyidee unuttu mesajımı vrmk istiyorlar

blkide efe o tshirt ü giyip gelir
tabiki yani efe o tişörtü giycek çıkcak aslının karşısına


: D: D: D olabılır :D:D:D

sonra dicekki senin yıllardır sakladığın ama kendini bilmez dolandırıcı,yalancı,üçkağıtçi bi hulk için geri getirdiğin tişört hatırladınmı naslı







Ne Metin,
Ne Aslı,
Ne de Deniz.

En güzeli bizim sevgimiz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
efeci çocuk
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 213
Kayıt : 23/07/10

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Perş. Tem. 29, 2010 1:24 pm

özet ve fragman çıkmış resmi sitede
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
efemmutfak2
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 210
Yaş : 21
Nerden : İzmir
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: 124. Bölüm Tahminleri   Perş. Tem. 29, 2010 1:50 pm

ebosum demiş ki:
efemmutfak2 demiş ki:
ebosum demiş ki:
yqmur demiş ki:
bi bölüm efe bi bölüm güven iyi yürütüyor bu işi aslı

aslı bi ra herşeyi attım bitek onu atamadım yapamadım demişti efenin t-shirt ü için şimdi onuda brktı efeyidee unuttu mesajımı vrmk istiyorlar

blkide efe o tshirt ü giyip gelir
tabiki yani efe o tişörtü giycek çıkcak aslının karşısına


: D: D: D olabılır :D:D:D

sonra dicekki senin yıllardır sakladığın ama kendini bilmez dolandırıcı,yalancı,üçkağıtçi bi hulk için geri getirdiğin tişört hatırladınmı naslı

ooohhh içimin yağları erir valla : D: D: D: D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
124. Bölüm Tahminleri
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dağhan Külegeç Fan Sitesi :: SİTEMİZ HAKKINDA :: Çöp Kutusu-
Buraya geçin: