Dağhan Külegeç Fan Sitesi
Forumdan daha iyi yararlanabilmek için Üye olunuz.
Dağhan Külegeç Fan Sitesi

Dağhan Külegeç Hayranlarının Fan Sitesi, Dağhan Külegeç En Büyük Tek Fan Kulübü.
 
AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 Son Durum!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3
YazarMesaj
GadRofer
Üye
Üye


Mesaj Sayısı : 187
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 13/06/10

MesajKonu: Son Durum!   Ptsi Tem. 26, 2010 9:29 am

Konunun ilk mesajı :

Arkadaşlar dün akşam forum'da Engin abi'nin Dağhan abinin döneceği bölümü söylediği ancak sır oldugu söylendı
Dün akşam engin abiyi açık gördüğümde Mesaj attım.


126. Bölüm dedi









Kaynak falan demeyin adamı açık yakalayınca sizde sorun
Sayfa başına dön Aşağa gitmek

YazarMesaj
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Son Durum!   Ptsi Tem. 26, 2010 8:25 pm

topuklara çalışırım vallaha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BLaSTeR
Üye
Üye


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 2156
Yaş : 22
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 01/05/10

MesajKonu: Geri: Son Durum!   Ptsi Tem. 26, 2010 8:26 pm

EsmeR demiş ki:
BLaSTeR demiş ki:
Je T'aime demiş ki:
hıı bende diyorum ki kim ban yemek istiyo acaba

şimdi de devam edin bakim..

sende ortalığı kızıştırma yha

kızışmaz merak etme mert üstüne su döktü..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
güven_savar
Moderatörler
Moderatörler


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1156
Yaş : 25
Nerden : İzmir
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 21/05/10

MesajKonu: Geri: Son Durum!   Ptsi Tem. 26, 2010 8:28 pm

Gadrofer başlatan sendin yazdıklarımız duruyor hala ukala ukala falan yok öyle bişey hangisi yanlıştı söylediklerimin kelimelerini dikkatli kullanmanı tavsiye ediyorum haddini aşma daha fazla.

je t'aime banla da beni kurtulayım ya valla bıktım artık




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Son Durum!   Ptsi Tem. 26, 2010 8:28 pm

tühh bende dedimki şimdi birini banlarım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BLaSTeR
Üye
Üye


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 2156
Yaş : 22
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 01/05/10

MesajKonu: Geri: Son Durum!   Ptsi Tem. 26, 2010 8:30 pm

güven_savar demiş ki:
Gadrofer başlatan sendin yazdıklarımız duruyor hala ukala ukala falan yok öyle bişey hangisi yanlıştı söylediklerimin kelimelerini dikkatli kullanmanı tavsiye ediyorum haddini aşma daha fazla.

je t'aime banla da beni kurtulayım ya valla bıktım artık

abicim sakin ya ...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
£ یм ὲ Ʀ
Özel Üye
Özel Üye


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1147
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 18/11/09

MesajKonu: Geri: Son Durum!   Ptsi Tem. 26, 2010 8:30 pm

Je T'aime demiş ki:
tühh bende dedimki şimdi birini banlarım

merte banla diin başkada bişi demeyin ::
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Son Durum!   Ptsi Tem. 26, 2010 8:32 pm

güven_savar " tanınmamış listemde olduğun için mesajını görmedim "

ban istiyosan ban lıyım
ama iyi bi düşün ona göre sonra suç bana kalmasın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
güven_savar
Moderatörler
Moderatörler


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1156
Yaş : 25
Nerden : İzmir
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 21/05/10

MesajKonu: Geri: Son Durum!   Ptsi Tem. 26, 2010 8:46 pm

Tanınmamış listem derken msn dilinde engelleme gibi bişey herhalde.bu kadar mı rahatsız ediyoruz insanları vay anasını üzüldüm neyse bu üyeliğe çok emek verdim senaryosudur cartıdır curtudur nolursa olsun ban yesin istemiyorum hak etmedikten sonra tabi ama birkaç güne kadar kurtulursunuz zaten benden girmem bi daha bu üyelikle aynı hesap olur.




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Son Durum!   Ptsi Tem. 26, 2010 8:57 pm

kendin dedin ban la diye allah allah
ben aslında direk abnlardım öyle deyince ama sorayım dedim

evt tanınmamış listemdesin varmı ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
güven_savar
Moderatörler
Moderatörler


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1156
Yaş : 25
Nerden : İzmir
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 21/05/10

MesajKonu: Geri: Son Durum!   Ptsi Tem. 26, 2010 9:02 pm

yok güzel kardeşim




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Son Durum!   Bugün 7:12 pm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Son Durum!
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
3 sayfadaki 3 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dağhan Külegeç Fan Sitesi :: SİTEMİZ HAKKINDA :: Çöp Kutusu-
Buraya geçin: