Dağhan Külegeç Fan Sitesi
Forumdan daha iyi yararlanabilmek için Üye olunuz.
Dağhan Külegeç Fan Sitesi

Dağhan Külegeç Hayranlarının Fan Sitesi, Dağhan Külegeç En Büyük Tek Fan Kulübü.
 
AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 Efe yi Mine bulacak

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
tugce36
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 226
Yaş : 21
Nerden : BERLIN
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 03/06/10

MesajKonu: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 12:33 pm

ALINTIDIR.....Efe'yi ilk gören kişi Mine olacak
Efe Mine'yi görünce kaçmaya başlıycak Mine'de peşinden koşacak ama Efe kaçacak sonra Mine hemen Deniz'i arayıp Efe'yi gördüğünü söyleyecek ama Deniz inanmayacak sonra Aslı'ya anlatacak Mine Efe'yi gördüğünü ama Aslı Mine'ye tokat atıp yeter artık bu oyunu daha ne kadar devam ettireceksi......n Efe'nin hatırasına hiç mi saygın kalmadı senin diyecek
ve bu olanlardan sonra Efe yine bir eşek bağlayacak Aslı'nın oturduğu evin önüne ve daha sonra karşısına çıkp affet beni aşkım diyerek Aslı'nın karşısına dikilecek

Nekadar dogru bilmiyorum Paylasmak istedim


En son tugce36 tarafından C.tesi Tem. 17, 2010 12:40 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 12:36 pm

Paylaşım İçin Saol
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
tugce36
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 226
Yaş : 21
Nerden : BERLIN
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 03/06/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 12:40 pm

Je T'aime demiş ki:
Paylaşım İçin Saol
rica ederim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sss35
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 45
Nerden : izmir
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 01/04/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 12:41 pm

nerden alıntı bu tuğçe
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
efe sever
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 1690
Kayıt : 22/02/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 12:45 pm

saçma bence mine kovalıyor efe kaçıyor kaçan kovalanır taktiğini aslıda yapması lazım minede değil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
efeti
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 10
Kayıt : 09/07/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 12:46 pm

yalan kardeşim inanmayın safsata külliyen uydurma asparagaz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BLaSTeR
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 2156
Yaş : 23
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 01/05/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 12:58 pm

yazanlar mantıklı aslında ama inanmıyorum...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
karamaça*
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 997
Yaş : 23
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 06/07/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 4:44 pm

daha çekimler başlamadı bu bilgiyi nerden bulmuşlar ki:S
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
dağhanc!
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 29
Nerden : İstanbul
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 4:58 pm

Ben bunu bir tahmin olarak düşünüyorum..Ama olucak Gibi Geliyo bu olay..Mantıklıı..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
yqmur
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 1521
Nerden : adana
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 03/01/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 5:36 pm

bnce hm mantıksız hmde saçma inanmıyoum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
merto
Üye
Üye


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 75
Nerden : Malatya
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 28/11/09

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 6:18 pm

efeti demiş ki:
yalan kardeşim inanmayın safsata külliyen uydurma asparagaz
Başka ne denilebilir ki
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
dombili67
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 90
Kayıt : 08/03/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 6:50 pm

arkadaşlar bişey yazcam sakın silmeyin...

farkındaysanız minenin babası öldüğünde yıl 2008 di şimdi nasıl oluyorda 2007 de kaybolan efe 2008 de dizide oluyor.Bence büyük senaryo hatası.İnanmazsanız internetten atmışıncı bölümlere bakın minenin babası öldüğünde mezar taşında 2008 yazıyordu...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
:::gizem:::
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 81
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 27/03/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 7:06 pm

ne alaka ki şimdi bnce tarihler o kadar da önemli değil...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
track
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 222
Yaş : 26
Nerden : Ankara
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 03/03/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 7:31 pm

İyi sallamış.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
:::gizem:::
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 81
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 27/03/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 7:32 pm

aynen yalancı çoban hikayesini çok dinlemiş herhalde
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BüşrAslıEfe
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 61
Yaş : 19
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 08/05/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 8:07 pm

yalan çünkü güvenle asslı miefeyi bulacak
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
dontdisturb
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 149
Kayıt : 02/11/09

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 8:30 pm

ahahaha affet beni aşkım dicekmiş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sarah
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 729
Yaş : 26
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 07/03/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 8:53 pm

bence aslı görcek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
:::gizem:::
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 81
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 27/03/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 8:55 pm

inşallah aslı görür yoksa yine başa sarıcak biri görcek aslı'ya söylicek aslı bu sefer inanmicak bi sürü iş en iyisi aslının görmesi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ogulcajaN
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 93
Yaş : 21
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 19/11/09

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 10:43 pm

3-4 bölüm sonra biri gördüğünü iddaa eder kimse inanmaz....
Dağhan'ın çekimleri Ağustosta başladığına göre Dağhan'lı bölümler aşağı yukarı temmuz başı gibi gösterilir...Ama bence kimse görmesin Herkesin topluca olduğu bi mekanda birden ortaya çıksın...Benim en çok istediğim şey Mine-deniz'in düğününde falan tam evet mi falan diye sorulacakken kapıdan Hey Millet Kambersiz Düğün Olur mu Hiç.... Diyipte gelmesiydi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Nehir94
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 10273
Yaş : 23
Nerden : Kıbrıs
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 10:45 pm

:::gizem::: demiş ki:
inşallah aslı görür yoksa yine başa sarıcak biri görcek aslı'ya söylicek aslı bu sefer inanmicak bi sürü iş en iyisi aslının görmesi

Bence de
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BLaSTeR
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 2156
Yaş : 23
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 01/05/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 10:52 pm

:::gizem::: demiş ki:
inşallah aslı görür yoksa yine başa sarıcak biri görcek aslı'ya söylicek aslı bu sefer inanmicak bi sürü iş en iyisi aslının görmesi

ne değişicek ? aslı gördüğünü söylediği zamanda kimse inanmaz ki,bence en iyisi hep beraber görmeleri...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Nehir94
Banned
Banned
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 10273
Yaş : 23
Nerden : Kıbrıs
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 10:55 pm

BLaSTeR demiş ki:
:::gizem::: demiş ki:
inşallah aslı görür yoksa yine başa sarıcak biri görcek aslı'ya söylicek aslı bu sefer inanmicak bi sürü iş en iyisi aslının görmesi

ne değişicek ? aslı gördüğünü söylediği zamanda kimse inanmaz ki,bence en iyisi hep beraber görmeleri...

Biz Dağhan'ı görelim de isterse diziden kimse görmesin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BLaSTeR
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 2156
Yaş : 23
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 01/05/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 10:58 pm

Nehir94 demiş ki:
BLaSTeR demiş ki:
:::gizem::: demiş ki:
inşallah aslı görür yoksa yine başa sarıcak biri görcek aslı'ya söylicek aslı bu sefer inanmicak bi sürü iş en iyisi aslının görmesi

ne değişicek ? aslı gördüğünü söylediği zamanda kimse inanmaz ki,bence en iyisi hep beraber görmeleri...

Biz Dağhan'ı görelim de isterse diziden kimse görmesin

çok doğru bi yaklaşım..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
güven_savar
Moderatörler
Moderatörler
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 1156
Yaş : 26
Nerden : İzmir
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 21/05/10

MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   C.tesi Tem. 17, 2010 11:04 pm

bunu yazan kişi herhalde sonuna doğru sıkılmış direk affet beni aşkım'a bağlamış yok yaa daha neler




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Efe yi Mine bulacak   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Efe yi Mine bulacak
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dağhan Külegeç Fan Sitesi :: SİTEMİZ HAKKINDA :: Çöp Kutusu-
Buraya geçin: