Dağhan Külegeç Fan Sitesi
Forumdan daha iyi yararlanabilmek için Üye olunuz.
Dağhan Külegeç Fan Sitesi

Dağhan Külegeç Hayranlarının Fan Sitesi, Dağhan Külegeç En Büyük Tek Fan Kulübü.
 
AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 Daghan Replıklerı

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4
YazarMesaj
Misafir
Misafir



MesajKonu: Daghan Replıklerı   Ptsi Ocak 26, 2009 7:53 pm

Konunun ilk mesajı :

dızıdekı butun replıklerını bu başlık altında topluyoruz

denız oglan

Daqhan 'dan HitLer

Ben görmeyeli bunlar sofra adabını baya abartmışlar ya süsler,mumlar bu
bıçaklara bak bi döner bıçağı ile maket bıçağı eksik sadece.

Yemek buldun ye dayak buldun kaç

Biri klozetin kapağını açık bırakmış

Eskiden herşey daha kolaydı dört işlem için yeterliydi abaküs,şimdi herkes biraz
dikkenar herkes oldu hipotenüs

Bu bir diküçgen a kenarına Mine b kenarına Aslı diyorum bunlar burunların dikine
gider bu iki ablanın arasında sıkışıp kalana ne deniyor;Cevap:Hipotenüs

Yedirttim yarabbim!

Hemstr hayvanının lağam faresi niyetine yarabbim sen kabul et

Wella dohtur hanem bazen bi agri yapiyi wella dayanamiem bogrum agriyi

Hey man what’s up man!

Naber kuzu hadi kaynaşalım

Altın günü nedir:Yaşını almış kadınların mercimek köftesi ile ıspanaklı börek
için uydurdukları bahanedir.

Dün gece rakı masasındaydık bu gece ahlak masasında

Sende redkitin numarası var mı?

Turizm bakanı olsam burayı anında müzeye çeviririm

<3


En son j0nj0n tarafından Cuma Ocak 30, 2009 3:22 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek

YazarMesaj
DaghanH
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 1829
Yaş : 26
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 10/09/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Ara. 07, 2009 4:17 pm

Okurken yeniden izler gibi oluyorum..
Tesekkurler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
EL!FF
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 3591
Yaş : 25
Nerden : HATAY
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 10/08/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Ara. 07, 2009 4:18 pm

Efe: Aslı’cım, aşkım, bir tanem, sevgilim,balım. Aman da aman benim güzelim ders mi çalışırmış. Okulunu birincilikle mi bitirirmiş. (Efe Aslı’nın önünde diz çöküp aldığı çiçeği gösteriyor.) Affettin mi beni ?
Aslı: Balkondan mı getirdin bunu?
Efe: Olur mu aşkım. Ben bunu gittim sırf senin için çiçekçiden aldım ya… Aslında gül alacaktım. Ama bak bunun saksısı var. İstediğin zaman kafama vurursun diye şey ettim...
Aslı: ( sinirli bir şekilde efe’nin elinden çiçeği alıp, masaya koyuyor.) Çok iyi düşünmüşsün canım. Aferin, sağol.
Efe: Dur daha bitmedi. Ayrıyetten yanında çok şahane bir porsiyon profiterolümüz var. Zihnimiz açılsın diye. O güzel zihnimiz.
(Aslı profiterolü de çiçeğin yanına koyuyor.)
Efe: Yine bitmedi. Yanımızda bir avuç okunmuş pirincimiz var. (Efe pirinçleri Aslı’nın başına döküyor.)
Efe: Bitti mi? Hayır bitmedi. Ayrıyetten bir lolipopumuz (sonunda Aslı gülüyor.)
Efe: Ohh yaa. Valla bir an hiç gülmeyeceksin zannettim sevgilim yani…hani lolipoptan sonra başka bir şey yoktu.
Aslı: Bakıyorum da keyfin pek yerinde. (Efe Aslı’nın yanına oturuyor.)
Efe: Nasıl olmasın aşkım ya..ilk partiyi verdik. Herkes çok beğendi yemekleri filan. Hastalanan yok, midesi bulanan yok, cırcır olan hiç yok.
Aslı: Hee ondan yani.
Efe: Aaa olur mu? Sen yanımdasın ya.
Aslı: Pekte yanında sayılmam aslında.
Efe: nasıl yani?
Aslı: Öyle ders çalışmaya geldim, biliyorsun.
Efe: Tamam. Ben de birlikte çalışırız diye geldim.
Aslı: Birlikte mi?
Efe: Evet. Bak mesela biz ne zamandır anatomi filan çalışmıyoruz? Sen kasları filan unutmuşsundur yani.Bir hatırlayalım onları.
Aslı: Bana bak…
Efe: Bakıyorum..
Aslı: Sen bak bakıyım bana..
Efe:bakıyorum..
Aslı: sakın.
Efe: Sen gel bakıyım buraya (Efe Aslı’yı kucağına alıyor.)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Dağhanist
Banned
Banned


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 2580
Yaş : 22
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 27/10/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Ara. 07, 2009 4:20 pm

EL!FF demiş ki:
Efe: Aslı’cım, aşkım, bir tanem, sevgilim,balım. Aman da aman benim güzelim ders mi çalışırmış. Okulunu birincilikle mi bitirirmiş. (Efe Aslı’nın önünde diz çöküp aldığı çiçeği gösteriyor.) Affettin mi beni ?
Aslı: Balkondan mı getirdin bunu?
Efe: Olur mu aşkım. Ben bunu gittim sırf senin için çiçekçiden aldım ya… Aslında gül alacaktım. Ama bak bunun saksısı var. İstediğin zaman kafama vurursun diye şey ettim...
Aslı: ( sinirli bir şekilde efe’nin elinden çiçeği alıp, masaya koyuyor.) Çok iyi düşünmüşsün canım. Aferin, sağol.
Efe: Dur daha bitmedi. Ayrıyetten yanında çok şahane bir porsiyon profiterolümüz var. Zihnimiz açılsın diye. O güzel zihnimiz.
(Aslı profiterolü de çiçeğin yanına koyuyor.)
Efe: Yine bitmedi. Yanımızda bir avuç okunmuş pirincimiz var. (Efe pirinçleri Aslı’nın başına döküyor.)
Efe: Bitti mi? Hayır bitmedi. Ayrıyetten bir lolipopumuz (sonunda Aslı gülüyor.)
Efe: Ohh yaa. Valla bir an hiç gülmeyeceksin zannettim sevgilim yani…hani lolipoptan sonra başka bir şey yoktu.
Aslı: Bakıyorum da keyfin pek yerinde. (Efe Aslı’nın yanına oturuyor.)
Efe: Nasıl olmasın aşkım ya..ilk partiyi verdik. Herkes çok beğendi yemekleri filan. Hastalanan yok, midesi bulanan yok, cırcır olan hiç yok.
Aslı: Hee ondan yani.
Efe: Aaa olur mu? Sen yanımdasın ya.
Aslı: Pekte yanında sayılmam aslında.
Efe: nasıl yani?
Aslı: Öyle ders çalışmaya geldim, biliyorsun.
Efe: Tamam. Ben de birlikte çalışırız diye geldim.
Aslı: Birlikte mi?
Efe: Evet. Bak mesela biz ne zamandır anatomi filan çalışmıyoruz? Sen kasları filan unutmuşsundur yani.Bir hatırlayalım onları.
Aslı: Bana bak…
Efe: Bakıyorum..
Aslı: Sen bak bakıyım bana..
Efe:bakıyorum..
Aslı: sakın.
Efe: Sen gel bakıyım buraya (Efe Aslı’yı kucağına alıyor.)

çok güzel
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://daghankulegec.fanforum.biz/
DaghanH
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 1829
Yaş : 26
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 10/09/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Ara. 07, 2009 4:22 pm

Evet cok guzel.. Tesekkurler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
EL!FF
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 3591
Yaş : 25
Nerden : HATAY
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 10/08/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Ara. 07, 2009 4:25 pm

rıca ederım


Efe:Hale bak ya sakatlanmış çocuk.Ya kızım varya yani senin sağa sola verdiğin helyum gazını Beyaz şovda sanatçılara vermiyorlar.
Mine:Pardon
Efe:Ya hadi bi gaz verdin ehliyetsiz çocuğu otobanlara çıkardın.Yetmedi bi gaz daha verdin Alplerin kapısından içeri Malkoçoğulları gibi girdik.Yani oda yetmemiş ki çocuğa sen bi gaz daha vermişsin bak dünde balkonlardan aşağı atlamış.Kızım bak bu çocuk arkadaşları için gözünü kırpmadan herşeyi yapar anladın mı?Ya dün ona bişey olsaydı?Hiç bunları düşündün mü??
Mine:Napıyım ondan başka yardım istiycek kimsem yoktu
Efe:Ya o değil sen bu çocuğa bir iki gaz daha verdin mi sinemacı olucam diye diye dublor olucak.
Mine:Ya senden yardım isteseydim yardım edecek miydin yani bunu mu demek istiyorsun
Efe:Beni ne karıştırıyorsun ya
Mine:Niye? Çünkü sen hiçbir şeye karışmak istemiyorsun dimi.Yani bana dokunmayan yılan bin yaşasın
Efe: ya kızım delirtmeyin adamı iyice vurdumduymaz yaptınız sizde beni ya.Allah Allah önce Deniz şimdi sen.Ne bu sözleşmeli mi çalışıyosunuz
Mine:Ya yalan mı?Yani Aslı bile yeri geldiği zaman kollarını sıvadı benim yardımıma koştu.Ya sen?Sen niye arkadaşlarının yanında değildin.
Efe: Hiçbir şey bilmiyosun ya. Hiçbir şey bilmiyosun.
Mine: Aman sen çok şey biliyosun sanki
Efe:Kızım benim bildiğim bazı gerçekleri Uğur Dündar bile bilmiyor be.Sen benim gibi arkadaşı öpte başına koy
Mine:Ay ne öpücem seni ya.Git Gönül öpsün seni.
Efe:Vaaay bu gün yaralara tuz basma günü he Mine Hanım öyle mi?
Mine:Ya niye bu kadar taktın ki bu Gönül Meselesini kafana.Yani tamam kız istemiyo seni unut kapa defteri
Efe:Olmuyo işte öyle anladın mı olmuyo.Ben kapatsam gönlüm kapatmıyo
Mine:İyi tamam dertlisin yani
Efe:Dertliyim tabi ya.Yani Gönül bi taraftan annemler,abimler,babamlar bi taraftan arkadaşlarım bi taraftan.Herkes bana yükleniyo.Efecim bir şeyin var mı bir problemin var mı diye gelip bana soran var mı?Yok
Mine:Eee yani bana anlat o zaman.Yani bak karşındayım.
Efe:Yok sen olmaz
Mine:Ya niye olmuyo.Yani hiç denedin mi?Belki iyi gelicek.
Efe:Kızım manyak mısın nesin ya?Sana bir şey anlatılır mı be
Mine:Ya niye anlatılmıyormuş ya
Efe:Ya anlatsam sen abimle beni Urla`dan sürdürür babamla Gönül`ü nikahlar Şiyar`ı da göreve getirip onu annemle baş göz edersin be.
Mine: Ne???
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Dağhanist
Banned
Banned


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 2580
Yaş : 22
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 27/10/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Ara. 07, 2009 4:26 pm

EL!FF demiş ki:
rıca ederım


Efe:Hale bak ya sakatlanmış çocuk.Ya kızım varya yani senin sağa sola verdiğin helyum gazını Beyaz şovda sanatçılara vermiyorlar.
Mine:Pardon
Efe:Ya hadi bi gaz verdin ehliyetsiz çocuğu otobanlara çıkardın.Yetmedi bi gaz daha verdin Alplerin kapısından içeri Malkoçoğulları gibi girdik.Yani oda yetmemiş ki çocuğa sen bi gaz daha vermişsin bak dünde balkonlardan aşağı atlamış.Kızım bak bu çocuk arkadaşları için gözünü kırpmadan herşeyi yapar anladın mı?Ya dün ona bişey olsaydı?Hiç bunları düşündün mü??
Mine:Napıyım ondan başka yardım istiycek kimsem yoktu
Efe:Ya o değil sen bu çocuğa bir iki gaz daha verdin mi sinemacı olucam diye diye dublor olucak.
Mine:Ya senden yardım isteseydim yardım edecek miydin yani bunu mu demek istiyorsun
Efe:Beni ne karıştırıyorsun ya
Mine:Niye? Çünkü sen hiçbir şeye karışmak istemiyorsun dimi.Yani bana dokunmayan yılan bin yaşasın
Efe: ya kızım delirtmeyin adamı iyice vurdumduymaz yaptınız sizde beni ya.Allah Allah önce Deniz şimdi sen.Ne bu sözleşmeli mi çalışıyosunuz
Mine:Ya yalan mı?Yani Aslı bile yeri geldiği zaman kollarını sıvadı benim yardımıma koştu.Ya sen?Sen niye arkadaşlarının yanında değildin.
Efe: Hiçbir şey bilmiyosun ya. Hiçbir şey bilmiyosun.
Mine: Aman sen çok şey biliyosun sanki
Efe:Kızım benim bildiğim bazı gerçekleri Uğur Dündar bile bilmiyor be.Sen benim gibi arkadaşı öpte başına koy
Mine:Ay ne öpücem seni ya.Git Gönül öpsün seni.
Efe:Vaaay bu gün yaralara tuz basma günü he Mine Hanım öyle mi?
Mine:Ya niye bu kadar taktın ki bu Gönül Meselesini kafana.Yani tamam kız istemiyo seni unut kapa defteri
Efe:Olmuyo işte öyle anladın mı olmuyo.Ben kapatsam gönlüm kapatmıyo
Mine:İyi tamam dertlisin yani
Efe:Dertliyim tabi ya.Yani Gönül bi taraftan annemler,abimler,babamlar bi taraftan arkadaşlarım bi taraftan.Herkes bana yükleniyo.Efecim bir şeyin var mı bir problemin var mı diye gelip bana soran var mı?Yok
Mine:Eee yani bana anlat o zaman.Yani bak karşındayım.
Efe:Yok sen olmaz
Mine:Ya niye olmuyo.Yani hiç denedin mi?Belki iyi gelicek.
Efe:Kızım manyak mısın nesin ya?Sana bir şey anlatılır mı be
Mine:Ya niye anlatılmıyormuş ya
Efe:Ya anlatsam sen abimle beni Urla`dan sürdürür babamla Gönül`ü nikahlar Şiyar`ı da göreve getirip onu annemle baş göz edersin be.
Mine: Ne???

çok Güzel
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://daghankulegec.fanforum.biz/
DaghanH
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 1829
Yaş : 26
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 10/09/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Ara. 07, 2009 4:29 pm

Mine:Eee yani bana anlat o zaman.Yani bak karşındayım.
Efe:Yok sen olmaz
Mine:Ya niye olmuyo.Yani hiç denedin mi?Belki iyi gelicek.
Efe:Kızım manyak mısın nesin ya?Sana bir şey anlatılır mı be
Mine:Ya niye anlatılmıyormuş ya
Efe:Ya anlatsam sen abimle beni Urla`dan sürdürür babamla Gönül`ü nikahlar Şiyar`ı da göreve getirip onu annemle baş göz edersin be.
Mine: Ne???

Super
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
EL!FF
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 3591
Yaş : 25
Nerden : HATAY
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 10/08/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Ara. 07, 2009 4:33 pm

evt o sahne cok guzel


Deniz: Annemler yok oğlum evde 2 gün. İstanbul'a gittiler.
Efe: Teksin yani?
Deniz: Evet Efe. Tekiz malesef. Film izlemeye çağırdım, gelemem dedi.
Efe: Ev boş... Mine yok... Aaa suyundan da koooy...

Efe: (Okuldan birkaç kıza) Şşş... gelin gelin. Kızlar, akşama doğum günü partim var, en güzel kıyafetlerinizi giyip geliyorsunuz, en şıkla en

rüküşü seçiyorum.
Kızlar: Gitsek mi acaba?
Efe: Yapmayın kızlar, böyle bir gün kaçmaz ya! Okulun en yakışıklılarını çağırdım. (Kendisini gösterir) E kral burda. Daha ne olsun?

Efe: (Erkeklere) Oğlum her şey çok güzel olacak ya ben her şeyi ayarladım. Ev zaten boş. Son ses müzik. Maçı falan da getirin dicem

ama ben direkt kızları oynatmayı planlıyorum oğlum. Böyle oryantal yapıcaz.
Erkekler: Kaçar mı abi, geliriz tabi ya.

Tuvalette uzun boylu bir çocuğa,
Efe: Yaw Hagi abicim çok acayip olucak diyorum ya herkesi çağırdım.
Hagi: Baba maç vardı ya çok yorgunum.
Efe: Oğlum bir sürü kız da çağırdım. Uzunlar da var.
Hagi: Baştan söylesene ya, nerdeyiz?
Efe: Denizlerdeyiz.
Hagi: Tamam o zaman ordayız. Görüşürüz. (Gider)
Hagi: Evet uvertürler tamam, şimdi sıra assolistte.

Efe: Yavruummm... Akşam doğum günüm var bana ne alıyorsun?
Aslı: Yılda iki doğum günü yapmak bi sana mahsus.
Efe: Biri gerçek, öbürü kafa kağıdındaki güzelim. Sen geliyor musun, gelmiyor musun?
Aslı: Çalışmam lazım.
Efe: Ya kızım! Bütün İzmir bu doğum gününe gelmeye çalışıyor. Sen neye çalışıyorsun anlamıyorum ya?
Aslı: Babanlar ve noter huzurunda mı yapıcaksın doğum günü partini?
Efe: Manyak mısın kızım ya bizim evde ancak siyasi parti olur. Denizlerdeyiz akşam. Leman teyzeler ikinci balayında. Bizbize eğlenicez

işte ya hadi.
Aslı: Ya? Denizler'de demek? Deniz'in beni şu sıralar hiç görmek isteyeceğini sanmıyorum. Herhalde beni boğmak falan istiyordur.
Efe: Evet biz de biliyoruz bazı şeyleri, dedikodu da ihtiyaç biliyorsun. Şşş Alman barbie de yok. Alırsın Deniz'in gönlünü, barışırsınız işte.
Aslı: Yaa idiot barbie gelmiyor demek? Bakarız o zaman, bilmiyorum şimdi.
Efe: Tamam geliyorsun hadi.
Aslı: Ya, senin ne çıkarın var benim gelmemden?
Efe: Ne çıkarım olacak kızım? Yüzün gülsün istiyoruz ya, Allah Allah.
Aslı: Efe. Sağol.
Efe: Kuzuuuuuu...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Dağhanist
Banned
Banned


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 2580
Yaş : 22
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 27/10/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Ara. 07, 2009 4:34 pm

DaghanH demiş ki:
Mine:Eee yani bana anlat o zaman.Yani bak karşındayım.
Efe:Yok sen olmaz
Mine:Ya niye olmuyo.Yani hiç denedin mi?Belki iyi gelicek.
Efe:Kızım manyak mısın nesin ya?Sana bir şey anlatılır mı be
Mine:Ya niye anlatılmıyormuş ya
Efe:Ya anlatsam sen abimle beni Urla`dan sürdürür babamla Gönül`ü nikahlar Şiyar`ı da göreve getirip onu annemle baş göz edersin be.
Mine: Ne???

Super
çok Güzel kardesim xd
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://daghankulegec.fanforum.biz/
EL!FF
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 3591
Yaş : 25
Nerden : HATAY
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 10/08/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Ara. 07, 2009 4:44 pm

Gönül: Veli degince, ben zahnettimki..
Metin: pekde hatali sayilmazlar, bizim ufaklik icin geldim, yani kardesim..
Gönül: Durun tahmin edim, yoksa siz efenin abisimisiniz?
Metin: Ewt nerden bildiniz? benzemeyizde..
Gönül: "Gönül Hocam" degisiniz ayni desem....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Dağhanist
Banned
Banned


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 2580
Yaş : 22
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 27/10/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Ara. 07, 2009 4:47 pm

buda çok güzel
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://daghankulegec.fanforum.biz/
EL!FF
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 3591
Yaş : 25
Nerden : HATAY
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 10/08/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Ara. 07, 2009 4:53 pm

kavak yelleri 1.bölüm 1.sahne, tekrar hatırlayalım
deniz-aslı-efe iskelede başbaşa vermiş uzanmaktadırlarr
aslı:kesn kazanmalıyım üniversiteyi benim için tek kurtuluş bu
deniz:merak etme aslı kazanıcaksın
efe:yahhh tabiki kazanıcaksın alla alla..senden daha inek mi var urlada
aslı:teşekkür etmek yerine mö desem efe mööö
efe:aaa rica ederim hayatımm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Dağhanist
Banned
Banned


Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 2580
Yaş : 22
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 27/10/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Ara. 07, 2009 5:00 pm

EL!FF demiş ki:
kavak yelleri 1.bölüm 1.sahne, tekrar hatırlayalım
deniz-aslı-efe iskelede başbaşa vermiş uzanmaktadırlarr
aslı:kesn kazanmalıyım üniversiteyi benim için tek kurtuluş bu
deniz:merak etme aslı kazanıcaksın
efe:yahhh tabiki kazanıcaksın alla alla..senden daha inek mi var urlada
aslı:teşekkür etmek yerine mö desem efe mööö
efe:aaa rica ederim hayatımm

Evet o sahne daha ilk kisim'di
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://daghankulegec.fanforum.biz/
EL!FF
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 3591
Yaş : 25
Nerden : HATAY
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 10/08/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Ara. 07, 2009 5:01 pm

evt ilk bolum ilk kısım


(deniz efenin yanına gelir)
deniz:nerde aslı
efe:aslı,aslı ve arkadaşı az evvel ayrıldılar birader
deniz:üff bırak şimdi şakayı efe,nereye gidiolarmış öğrendinmi?
efe:ya valla dellenme ama eve gidiolarmış!
deniz:evemi gidiolarmış?
deniz:ha sende burda rahat rahat oturdun gazoz içiosun öylemi?
efe:ne var abi alp ısmarladı
deniz:sende utanmadan kabul ettin,ya bedava mezar bulsan giriceksin ha.
efe:ya abi adam almış getirmiş,aslıya getirmiş,aslı içmicem deyince bende aldım elinden lavuğun. buda bunalıma girdi burda.
deniz:içme sakın!içmedin dimi?
efe:noluo be
deniz:oğlum ilaçlı gazoz işte,aslı içmeyip sen içince adam ortaya çıkıcak diye stres olmuş.(gazoza bakar)hay Allahım içmişsin bile ya
efe(garip garip bakar,midesi bulanıomuş gibi yapar):ya bana bişi oluo deniz ya
deniz:efe noluo oğulm iyimisin?
efe:aahhh
deniz:efee
efekız taklidi yaparak)deniz beyy lütfen yapmayın,kirletmeyin beni gerçekten,17yaşındayım,lütfen elime el değmedi
deniz:salak ödüm koptu
efe:hehehe
denizkalkar)hadi gidioruz,takip edicez yürü
efe:şşşt (şişeyi alır)kanıtını unuttun (ve gider)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
x*x* ecem xx
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 265
Yaş : 20
Nerden : bursa
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 06/06/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Ara. 07, 2009 5:47 pm

ahh ahh ne günlerdi ya çok özlüyorum efemi dağhanımı eski kavak yellerini.....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
DaghanH
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 1829
Yaş : 26
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 10/09/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Ara. 07, 2009 7:03 pm

EL!FF demiş ki:
deniz:içme sakın!içmedin dimi?
efe:noluo be
deniz:oğlum ilaçlı gazoz işte,aslı içmeyip sen içince adam ortaya çıkıcak diye stres olmuş.(gazoza bakar)hay Allahım içmişsin bile ya
efe(garip garip bakar,midesi bulanıomuş gibi yapar):ya bana bişi oluo deniz ya
deniz:efe noluo oğulm iyimisin?
efe:aahhh
deniz:efee
efekız taklidi yaparak)deniz beyy lütfen yapmayın,kirletmeyin beni gerçekten,17yaşındayım,lütfen elime el değmedi
deniz:salak ödüm koptu
efe:hehehe

Burda ses tonu fln superdi Efe nin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
EL!FF
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 3591
Yaş : 25
Nerden : HATAY
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 10/08/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Salı Ara. 08, 2009 11:16 am

76.bölüm dükkan sahneleri

efe-halil

Halil:ne yaptınız kızla
Efe:önce bir selam ver ya
Halil:selam,ne yaptınız kızla
Efe:tavla oynadık
Halil:kim kazandı
Efe:ben
Halil:kaç kaç
Efe:ne tavlasın oğlum şirkete gitti Allah Allah
Halil:şirkette mi oynadınız
Efe:tavla falan yok ya unut şaka esprili yaptık diyorum Allah Allah şirkete gittik
Halil:tamam unut tavlayı unut,şirkette ne yaptınız konuştunuz mu adamla
Efe:yok işi çıkmış fabrikaya mı ne gitmiş öyle bir şey
Halil:niye gecikten o zaman
Efe:bir kahve içelim dedi ben kıramadım oldu mu
Halil:hep böyle başlarmış zaten
Efe:ne başlar oğlum ya
Halil:aldatma vakaları önce kahve içilir sonra…..ne yaptınız
Efe:halil yaprak dökümünde kocaman bir ağaç var biliyor musun
Halil:hı hı
Efe:o direk sana tövbe tövbe ya yattık ağacın altına bütün gün Reşat Nuri Gültekini tartıştık oldu mu?
Halil:sen geç dalganı ben bunları tek tek yazacağım raporuma haberin olsun
Efe:yaz yaz
Halil aslı ve suyun geldiği görür
Halil:vazgeçtim ya niye yazıyorum ki direk yüzüne söylerim zaten üç saniye sonra kendisi burada olacak
Efe:geç ulan oraya

aslı-efe
Efe:hoş geldiniz
Aslı girdiği gibi efe’ye tokatı yapıştırı
Efe ahh!!!
Halil:eline sağlık yenge
Aslı:yenge deme bana yenge deme
Efe:aslı ne oluyor ya
Aslı telefonundaki resimi gösterek
Aslı:ne bu
Efe:aaa bu ne ya
Aslı:ben sana sordum ne bu
Efe:sevgilim yalan,iftira valla
Aslı:efe üç saniyen var bana bu mesajı açıklarsın
Efe:tamam açıklayabilirim
Aslı:kabul ediyorsun yani
Efe:evet hayır tamam biz bugün bütün gün beraberdik ama
Aslı:ne
Efe:bu kız dükkana geldi tamam mı babasına benden bahsetmiş iş için yemek için dükkan olaylarından geldi yok seni babamla tanıştıracağım bilmemle falan şirkete gittik babası buluşacağımızı unutmuş dışarıya çıkmış,bu da çok üzüldü vay seni buralara getirdim falan diye bari bir kahve ısmarlayayım dedi ben de kıramadım yani
Aslı:kusura bakma efe ama ben seni kıracam
Efe:ne kıracan
Aslı:kafanı kıracam efe kafanı kıracam
Efe:aslı ya su bir şey söylesene
Su:valla hiç bana bakma efe
Aslı ise efe’nin kafasına vurulacak şeyler arıyordur
Efe:Aslı sevgilim,bir tanem vallahi yalan o mesajı kim attı bilmiyorum ama
Aslı:ben de bilmiyorum ama öğreneceğim merak etme
Halil bulduğu tavayı aslı’ya verir
Aslı:bu iyi sağol
Halil:ne demek yenge
Efe:aslı yemin ederim ki bir şey olmadı
Aslı:biliyorum
Efe:niye bana inan mı yorsun ya biliyor musun?
Aslı:o gerizekalı kızın oyununa alet olduğun için kızıyorum sana
Efe:aslı ben anlamıyorum ne yaptım şimdi ya
Aslı:ısrar etti kıramadım dedin ya olay o işte bilerek yapıyor beni delirtmek için mesajlar bilmemleler falan sen de safsın ya
Efe:kim ben mi safım
Aslı:safsın tabi
Efe:kız benim ultra çekiciliğime kapılmışsa ben ne yapayım
Aslı:ne dedin sen
Efe:Şaka da mı yapamayacağız artık ya
Aslı:şaka da yapmayacaksın kafana geçireceğim şimdi efe
Deniz içeriye girerek efe’ni kafasını kurtarır

---------------------------------------------------------------------------------


Efe: Ya abicim inanmıyorum ya, inanamıyorum ya. Ya rüyalarımın kadını öğretmenim çıktı ya. İşe bak abi ya. Ama çok güzel yaa çok.. Öyle değilmi Deniz?

( Deniz burda kitlenmiş vaziyette o zamanki aşkına bakıyor )

Efe: Ohoo ateş bacayı sarmış. Ya birader kendine gel ya.
Deniz: Hişt Efe! Neden geldi acaba Türkiye'ye?
Aslı: Merak etme. Gelir şimdi sorarsın.
Efe: Deniz, çağırsana.
Deniz: Saçmalama Efe.
Efe: Ya oğlum bak kız yaban ellerden gelmiş. Hiç arkadaşı falanda yok. Bundan daha iyi durum mu olur ya? Hiiç!

(Aslı'ya doğru dönerek) : Sen çağırsana kız. Sen kızsın.
Aslı: Yok ya. Banane elalemin kızından be.
Efe: Ya güzelim arkdaş arkadaşın sponsorudur ya! ( )
Aslı: Iyy! İğrençsin, iğrenç!

( Aslı masadan kalkar)

Efe: Aa nereye be!
Aslı: Cehenneme, odun atmaya!
Efe: Ya bu son günlerde bi afralar bi tafralar..
Bak şimdi, sen gidiyosun, kızı direk sinemaya davet ediyosun. Abi bir ilişkinin başlaması için en güzel nokta.
Deniz: Ha bide evlenme teklifi edeyim istersen!
Efe: Öyle mi?

( Efe elinin altından ) Minee

Mine: Beni mi çağırdın?
Deniz: Ee.. Evet. Efe bittin sen.
Efe: Oğlum benim bittiğim yerde sen başlıyosun hadi, hadi göreyim seni!
Deniz: Ee şey.. Evet. Ee şey.. Ben şey diycektik. Iı biz.. Biz..

( Efe olaya el koyar )

Efe: Ya biz sinemaya gidicektikte akşam. Ya sende gelirmisin diycektik. Öyle kaynaşma maynaşma, arkadaşlıkları ilerletme bağabında.
Mine: Yani..
Efe: Ya.. Ben, Deniz..Aslı da gelecek. Yani öyle iki tane sapla kalmayacaksın ya merak etme.
Mine: Olur..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Künefe'm
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 6
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Perş. Mayıs 27, 2010 7:39 pm

askım yaaaaaaaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
aybkhem
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 28
Nerden : GeLdiğim Yerden =D
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 26/05/10

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Haz. 07, 2010 3:28 pm

ayy bayıldım yaaa paylaşımlar için çokçok teşekkürler
yazmayı düşündüklerimin heps yazılmış
hepsi birbirinden mikemmel ve içlerinden en güzeli diyebileceğim bişey yok
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mhe_25
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 2008
Yaş : 22
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 06/01/10

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Salı Haz. 08, 2010 12:35 pm

hepside güsel yha :S özledik!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://tarihsor.tr.gg
rahime turhan
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 1
Yaş : 27
Nerden : denizli
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 30/05/10

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Salı Haz. 08, 2010 2:33 pm

Efe: Gel Hafize Teyze'ciğim gel ya.
Hafize: Ay oğlum niye çıktık buraya? Deli etmesene insanı.
Efe: Iııı niye çıktık? Çok güzel bir soru ya Hafize Teyze, gerçekten tebrik ederim, yani ben de bu soruyu sormanı bekliyordum. Niye çıktık... Evet... Şunun için çıktık... ki (Arabayı görür) A? İşte bunun için çıktık.
Hafize: Neymiş o?
Efe: Araba?
Hafize: Araba mı?
Efe: Ama öyle bildiğin arabalardan değil. Iıı... o bi arabadan çok daha fazlası. O bi özgürlük. O bi hayatın şeyi. O bi... O bi... Obi-Wan Kenobi.
Hafize: Ne?
Efe: Han Solo? Saçmalican tabii oğlum napıcan?
Canan: Ay peki bu çocuk ne arıyor orda şimdi?
Deniz: İşte bunu.
Canan: Ay bi dakka bakamam ben öyle. Örümcek mi o?
Deniz: Örümcek değil Canan Abla, köstebek.
Efe: Aslı'ya bir okudun, kız cup diye Tıp'a girdi. Yani ben inanıyorum sen bi okusan
biz... Biz Avrupa Birliği'nin altından gireriz, üstünden çıkarız.
Efe balıkçıların yanından geçmektedir. Bir leğenin içinde yalnız bir balık görür,
Efe: Vay bilader sen de benim gibi yalnız kaldın ha? Ne? Ya az kabarcıklı konuş dediğinden bir şey anlaşılmıyor ya?
Efe balığı denize atmıştır,
Sultan: Eee? Ne diyorsun? Bulabilecek mi manitasını?
Efe: Manita derken?
Su: Kurtarma operasyonu başarıyla tamamlanmıştır diyorsun yani? E hadi geçmiş olsun.
Efe: Valla o senin elindekileri de Allah kurtarsın dicem ama çoktan rahmetli olmuşlar.
Su: Yok biz bunları akşam arkadaşlarla buğulama şeklinde kurtarıcaz sen rahat ol.
Efe: Çok güzel çok güzel, bravo.
Su: E canım istiyorsan sen de gel, bi tarafın şişmesin.
Efe: Ne? Ya kızım sen kimsin nesin gün ortasında bana durup dururken taktın ya?
Su: E hoşuma gittin.
Efe: Ne?
Su: Ne ne? Senin gibi orijinali pek bulunmuyor. E bulmuşken de kaybetmemek icap eder.
Efe: Kızım bak: ben senin o bildiğin İstanbul'lu oğlanlara benzemem haberin olsun ha.
Su: Allah Allah?
Efe: Yani... bak İzmir'in havası da erkeği de bi acayiptir, yani adamı bi çarpar, sonra bak üzülen sen olursun.
Su: Eee ne demişler, "kaderde üzülmek varsa senden olsun"
Efe'nin telefonu çalar, arayan Mine'dir.
Su: Eee Mine kim? Manita mı?
Efe: Ne manitası ya?
Su: Ne bileyim? Demek ki çok fazla kızda numaran var, baksana ilk açışta tanımıyorsun bile.
Efe: Ya ne alakası var kızım? Başka numaradan aramış, anneannesi bize gelsene diyor.
Su: Ha gideceksin yani? Sen böyle her çağıran kızın evine gider misin?
Efe: Ya kızım sen arıza mısın ya?
Su: Yok Su ben.
Efe: Su mu? Ne suyu?
Su: Sultan Su'yu.
Efe: Memba suyu gibi mi?
Su: Yok be yavrum. Asıl adım Sultan ama Su demek daha hoş oluyor buralarda.
Efe: Memnun oldum Su. Benim ismim de Künefe. Ama ben de buralarda Efe demeyi daha çok tercih ediyorum dicem ama çok bayat espri olacak.
Su: Sevdim seni künefe, kaymaklısın yani. Yarın buluşalım mı?
Su Efe'nin gözlerini kapatır,
Su: Bil bakalım ben kimim?
Efe: Çok kolay: 2 Hidrojen, 1 Oksijen.
Su: Aferin bildin be.
Efe: Sen bizim gaz tenekesini yabana atma kızım.
Su: Eee napıyoruz?
Efe: Bilmem?
Su: Ohoo bilmem olur mu? Böyle şeyleri erkekler belirler.
Efe: Yaa... E ben sana söylemiştim yani ben senin bildiğin İstanbul'lu erkeklere benzemem diye.
Su: Valla hazır cevapsın. Başkası olsa tekmeyi basardım ama senin karşı konulmaz cazibenden midir nedir bir şey diyemiyorum.
Efe: Yapma yaw?
Su: Hıı... Neyse hadi şımarma. Hadi düş önüme. Ben belirlicem mekanı.
Su ve Efe tavla oynamaktadır,
Su: Geçmiş olsuuun. Biz buna halk arasında mars diyoruz. Kaldır bakalım...
Efe: Aman... Ya bi de Mars'ta su yok diyorlar. Hem bal var hem su var mübarek. Şuna bak. Attığını kırıyorsun kızım bu ne biçim iş ya?
Su: Maksat kalpler kırılmasın Efecim. Yoksa ben senin gibi tatlı bir çocuğu kırar mıyım hiç? (Efe'nin yanağından makas alır)
Efe: Ya kızım sen nasıl bir kızsın ya? Yani böyle bi erkek gibi konuşmalar, rahat rahat tavırlar. Bana diyorsun ama sen benden daha orijinalsin be.
Su: Biraz öyleyimdir, kıymetimi bil. Ee napıyoruz şimdi?
Efe: Ne mi yapıyoruz? Aa valla akşama benim bi davet olayım var ona gitmem lazım. Hani bizim çocuklar üniversiteye gitti ya. Onun şerefine bi organizasyon.
Su: Aaa süpermiş! Ben de geleyim mi?
Efe: Olmaz kızım. Bu böyle aile arasında bişi.
Su: Ne yani yırtık gördün, biz aile kızı değil miyiz? İyisin hoşsun ama bazen lafını hiç bilmiyorsun.
Efe: Ya ne alakası var ya? Ben.. biz yeni yeni tanışıyoruz ya sen sıkılırsın diye ben... seni düşündüğüm için öyle dedim.
Su: Yani bunu üstü kapalı bir özür olarak kabul et diyorsun öyle mi?
Efe: Kızım biz anadolu çocuğuyuz, özür dilenmesi gerektiği zaman özür de dileriz. Bak şimdi: Özür dilerim. Akşam benimle gelirsen çok sevinirim.
Su: Valla... bilemicem dicem ama senin sağın solun belli olmadığı için bakarsın vazgeçersin, geliyorum ben.
Efe: Hah e çok güzel. Iıı daha vaktimiz var. Rövanş?
Su: Olur ama önceki oyundan kalan tostumu alayım önce.
Efe: Vaay? Peşin çalışıyorsun ha? Hay hay. (Garson için el çırpar) Garsoğğğğn?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mhe_25
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Erkek
Mesaj Sayısı : 2008
Yaş : 22
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 06/01/10

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Çarş. Haz. 09, 2010 7:22 am

EL!FF demiş ki:
76.bölüm dükkan sahneleri

efe-halil

Halil:ne yaptınız kızla
Efe:önce bir selam ver ya
Halil:selam,ne yaptınız kızla
Efe:tavla oynadık
Halil:kim kazandı
Efe:ben
Halil:kaç kaç
Efe:ne tavlasın oğlum şirkete gitti Allah Allah
Halil:şirkette mi oynadınız
Efe:tavla falan yok ya unut şaka esprili yaptık diyorum Allah Allah şirkete gittik
Halil:tamam unut tavlayı unut,şirkette ne yaptınız konuştunuz mu adamla
Efe:yok işi çıkmış fabrikaya mı ne gitmiş öyle bir şey
Halil:niye gecikten o zaman
Efe:bir kahve içelim dedi ben kıramadım oldu mu
Halil:hep böyle başlarmış zaten
Efe:ne başlar oğlum ya
Halil:aldatma vakaları önce kahve içilir sonra…..ne yaptınız
Efe:halil yaprak dökümünde kocaman bir ağaç var biliyor musun
Halil:hı hı
Efe:o direk sana tövbe tövbe ya yattık ağacın altına bütün gün Reşat Nuri Gültekini tartıştık oldu mu?
Halil:sen geç dalganı ben bunları tek tek yazacağım raporuma haberin olsun
Efe:yaz yaz
Halil aslı ve suyun geldiği görür
Halil:vazgeçtim ya niye yazıyorum ki direk yüzüne söylerim zaten üç saniye sonra kendisi burada olacak
Efe:geç ulan oraya

aslı-efe
Efe:hoş geldiniz
Aslı girdiği gibi efe’ye tokatı yapıştırı
Efe ahh!!!
Halil:eline sağlık yenge
Aslı:yenge deme bana yenge deme
Efe:aslı ne oluyor ya
Aslı telefonundaki resimi gösterek
Aslı:ne bu
Efe:aaa bu ne ya
Aslı:ben sana sordum ne bu
Efe:sevgilim yalan,iftira valla
Aslı:efe üç saniyen var bana bu mesajı açıklarsın
Efe:tamam açıklayabilirim
Aslı:kabul ediyorsun yani
Efe:evet hayır tamam biz bugün bütün gün beraberdik ama
Aslı:ne
Efe:bu kız dükkana geldi tamam mı babasına benden bahsetmiş iş için yemek için dükkan olaylarından geldi yok seni babamla tanıştıracağım bilmemle falan şirkete gittik babası buluşacağımızı unutmuş dışarıya çıkmış,bu da çok üzüldü vay seni buralara getirdim falan diye bari bir kahve ısmarlayayım dedi ben de kıramadım yani
Aslı:kusura bakma efe ama ben seni kıracam
Efe:ne kıracan
Aslı:kafanı kıracam efe kafanı kıracam
Efe:aslı ya su bir şey söylesene
Su:valla hiç bana bakma efe
Aslı ise efe’nin kafasına vurulacak şeyler arıyordur
Efe:Aslı sevgilim,bir tanem vallahi yalan o mesajı kim attı bilmiyorum ama
Aslı:ben de bilmiyorum ama öğreneceğim merak etme
Halil bulduğu tavayı aslı’ya verir
Aslı:bu iyi sağol
Halil:ne demek yenge
Efe:aslı yemin ederim ki bir şey olmadı
Aslı:biliyorum
Efe:niye bana inan mı yorsun ya biliyor musun?
Aslı:o gerizekalı kızın oyununa alet olduğun için kızıyorum sana
Efe:aslı ben anlamıyorum ne yaptım şimdi ya
Aslı:ısrar etti kıramadım dedin ya olay o işte bilerek yapıyor beni delirtmek için mesajlar bilmemleler falan sen de safsın ya
Efe:kim ben mi safım
Aslı:safsın tabi
Efe:kız benim ultra çekiciliğime kapılmışsa ben ne yapayım
Aslı:ne dedin sen
Efe:Şaka da mı yapamayacağız artık ya
Aslı:şaka da yapmayacaksın kafana geçireceğim şimdi efe
Deniz içeriye girerek efe’ni kafasını kurtarır

---------------------------------------------------------------------------------


Efe: Ya abicim inanmıyorum ya, inanamıyorum ya. Ya rüyalarımın kadını öğretmenim çıktı ya. İşe bak abi ya. Ama çok güzel yaa çok.. Öyle değilmi Deniz?

( Deniz burda kitlenmiş vaziyette o zamanki aşkına bakıyor )

Efe: Ohoo ateş bacayı sarmış. Ya birader kendine gel ya.
Deniz: Hişt Efe! Neden geldi acaba Türkiye'ye?
Aslı: Merak etme. Gelir şimdi sorarsın.
Efe: Deniz, çağırsana.
Deniz: Saçmalama Efe.
Efe: Ya oğlum bak kız yaban ellerden gelmiş. Hiç arkadaşı falanda yok. Bundan daha iyi durum mu olur ya? Hiiç!

(Aslı'ya doğru dönerek) : Sen çağırsana kız. Sen kızsın.
Aslı: Yok ya. Banane elalemin kızından be.
Efe: Ya güzelim arkdaş arkadaşın sponsorudur ya! ( )
Aslı: Iyy! İğrençsin, iğrenç!

( Aslı masadan kalkar)

Efe: Aa nereye be!
Aslı: Cehenneme, odun atmaya!
Efe: Ya bu son günlerde bi afralar bi tafralar..
Bak şimdi, sen gidiyosun, kızı direk sinemaya davet ediyosun. Abi bir ilişkinin başlaması için en güzel nokta.
Deniz: Ha bide evlenme teklifi edeyim istersen!
Efe: Öyle mi?

( Efe elinin altından ) Minee

Mine: Beni mi çağırdın?
Deniz: Ee.. Evet. Efe bittin sen.
Efe: Oğlum benim bittiğim yerde sen başlıyosun hadi, hadi göreyim seni!
Deniz: Ee şey.. Evet. Ee şey.. Ben şey diycektik. Iı biz.. Biz..

( Efe olaya el koyar )

Efe: Ya biz sinemaya gidicektikte akşam. Ya sende gelirmisin diycektik. Öyle kaynaşma maynaşma, arkadaşlıkları ilerletme bağabında.
Mine: Yani..
Efe: Ya.. Ben, Deniz..Aslı da gelecek. Yani öyle iki tane sapla kalmayacaksın ya merak etme.
Mine: Olur..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://tarihsor.tr.gg
xxx
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 293
Ruh Hali :
Kayıt : 11/03/10

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Çarş. Haz. 09, 2010 7:56 am

çok komik. o bi o bi o bi ::
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
tatli tweety
Üye
Üye
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 199
Nerden : izmir
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/05/10

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   C.tesi Haz. 19, 2010 3:33 pm

tskrler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ebosum
Moderatörler
Moderatörler
avatar

Cinsiyet : Kadın
Mesaj Sayısı : 1243
Yaş : 29
Ruh Hali :
Takımı :
Kayıt : 24/06/09

MesajKonu: Geri: Daghan Replıklerı   Ptsi Kas. 29, 2010 3:10 pm

Başlık Taşınmıştır.







Ne Metin,
Ne Aslı,
Ne de Deniz.

En güzeli bizim sevgimiz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Daghan Replıklerı
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
4 sayfadaki 4 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» PANELİN ÖZELLİKLERİ
» Sonu ''on'La biTen keLimeLer!!
» Dağhan Külegeç Vikipedi
» İngilizcede Bilinmesi Gereken Kelimeler

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Dağhan Külegeç Fan Sitesi :: DAĞHAN KÜLEGEÇ :: Replikler-
Buraya geçin: